חיפוש

יישום תוכניות הכשרה אפקטיביות לשיפור מיומנויות עובדים

בשבועות האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד מנהלים שעוסקים בתחומים שונים (תחום הפיננסים, עריכת דין, חינוך ועוד) שמבקשים לקבל פרטים אודות תוכניות הכשרה. אנו סבורים כי מספר הפניות הרב בא לידי ביטוי בעקבות מדריך שהעלינו בנושא דומה לאחרונה.

אנחנו תמיד קשובים לגולשים שלנו. לכן, גם הפעם החלטנו לבדוק פרטים אודות תוכניות הכשרה שונות וחזרנו עם אלה שנחשבות לאפקטיביות ביותר בכל הנוגע לשיפור מיומנויות של העובדים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מכירים בהן.

 

תכנית ההכשרה האפקטיבית ה – 1: תכנית לפיתוח הדרכה בארגונים

שיחות שערכנו עם מנהלים שהעבירו את ההכשרה הזו לעובדיהם, גילו לנו כי מדובר בקורס מעשי שמאפשר להביא להכשרה של מפתחי למידה בארגונים. העובדים שישתתפו בקורס זה יוכלו לקבל את המידע החיוני בנושאים הבאים:

  • הבנה מקצועית שנוגעת למתודולוגיות של פיתוח תוכן
  • ארגז כלים חיוני שיאפשר להם להתנהל באופן מקצועי ביותר

אחד הדברים החשובים שנלמדים בתוכנית זו הוא יכולת להתאים ללקוח את הפתרון המתאים עבורו ביותר. מדובר במצב שבא לידי ביטוי בכל עסק וארגון. כך שסביר להניח שאתם מכירים במצבים מורכבים שכאלה שאירעו בעבר, ולא ניתן להם מענה. ברגע שלעובדים שלכם יהיה את הידע הזה, העסק שלכם יפרח והלקוחות שלכם יקבלו את המענה הראוי.

פיתוח הדרכה בארגונים

האם תוכנית זו מתאימה לעובדים שלכם? תכף תדעו

תוכנית של פיתוח הדרכה בארגונים מתאימה לעובדים שעוסקים כיום בתחום ההדרכה. חשוב לציין זאת, מכיוון שעובדים שמבצעים כיום תפקידי הדרכה אל מול לקוחות או עובדים, צריכים לדעת להתנהל נכון. אם אין להם את הכלים הנכונים, הם עלולים לפגוע במערכת באופן קשה. אם אתם מרגישים שהעובדים שלכם צריכים לרכוש כלים דיגיטליים חדשניים, לחדד את היכולות שלהם ולהטמיע תהליכי למידה – עליכם לרשום אותם לתוכנית זו.

 

תכנית ההכשרה האפקטיבית ה – 2: תכנית למידה בארגונים

התוכנית השנייה שבחרנו להציג בפניכם תלמד את העובדים שלכם את כל הנוגע לפרקטיקה של מקצועות הניהול וההדרכה. נציין כי התוכנית מותאמת לשוק הלמידה שמתפתח מידי יום. כך שזו מרכזת את כל היכולות והידע שהעובדים שלכם צריכים. הדבר כולל בין היתר את היכולות הבאות:

  • פיצול של תהליכי למידה
  • הטמעה של ידע בשטח
  • ניהול של תקציבים ועוד

פיתוח הדרכה בארגונים

האם תוכנית זו מתאימה לעובדים שלכם? תכף תדעו

תוכנית זו תתאים לעובדים  שאתם רוצים לקדם. כך שאם למשל יש לכם עובד שנמצא כעת בתחום ההדרכה או בתפקיד ניהולי כלשהו, ואתם רוצים לתת להם את ההזדמנות לקבל תפקיד בכיר יותר – זו התוכנית שתתאים עבורכם ועבורם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את תוכניות ההכשרה האפקטיביות ביותר שישפרו את המיומנויות של העובדים שלכם. בשלב זה אתם מכירים ב – 2 התוכניות שנמצאו כטובות ביותר, כך שנותר לכן לבחור באחת מהן שמתאימה לכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורות חיים מקצועיים
5 דרכים להתקבל להייטק

כיום כולם יודעים שמסלול הקריירה המתגמל ביותר הוא ההייטק. מדובר בתעשייה שנמצאת בחזית החדשנות והכלכלה, והיא זאת שתגדיר את איך ייראה עתידנו. עם זאת לא

קרא עוד »