חיפוש

יעוץ משכנתא – האם באמת הוא יכול לחסוך לכם מאות אלפי שקלים?

תהליך לקיחת משכנתא הנו תהליך מורכב ומלחיץ, כמות הטפסים והמסמכים שתדרשו להביא, הביורוקרטיה המסובכת שמעמיסה עליכם שעות מרובות של התעסקות והמתנות, כל אלה מייצרים תהליך מסובך ומורכב. אבל בסופו של דבר האלמנט החשוב ביותר בתהליך לקיחת המשכנתא הוא השגת התנאים הטובים ביותר שניתן להשיג במטרה לשלם החזר חודשי כמה שיותר ידידותי ונוח, כזה שלא יעיק עליכם או יחנוק אתכם. 

כדי להגיע בשלום, ביעילות ובמהירות יחסית להשגת המטרה הזאת מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי. יועץ משכנתאות ידע לקצר זמן של תהליכים, יכוון אתכם לביצוע משימות בצורה מהירה ויעילה וידאג שתקבלו את הטוב ביותר שניתן מהגוף המלווה. אבל האם יועץ משכנתאות שיגבה מכם כ- 1500 שקלים בדרך כלל עבור השירות שלו יכול לחסוך לכם בזכות הידע והניסיון שלו מאות אלפי שקלים במשכנתא?

 

אין חכם כבעל ניסיון

הדבר הראשון שהחלטתי לבדוק לפני שנכנסתי לפרטים הקטנים הוא – מה אומרים הלקוחות שנעזרו ביועצי משכנתאות, כמה כסף הם חסכו לדעתם. התשובות שקיבלתי היו שנחסכו להם בין עשרות אלפי שקלים לבין מאה או מאתיים אלף שקלים. כמובן שככל שזוג לקח משכנתא יותר גבוהה כך החיסכון שייצר עבורם היועץ היה גם הוא גדול יותר.

 

מהיכן מגיע החיסכון

 

ידע וניסיון שווה כסף

יועץ המשכנתאות ייצר עבורכם חיסכון של הרבה כסף בזכות הידע שלו בנושא, הבנת הצד המלווה והיכולת שלו לנהל משא ומתן קשוח יותר מול המלווה מכיוון שהוא מביא אליו באופן תדיר לקוחות חדשים. חשוב לדעת שהמלווה אף פעם לא יציג בפניכם את ההצעה הטובה ביותר שהוא יכול כבר בהתחלה, הוא יעדיף לשמור זאת ללקוחות שמקשים עליו, לוקחים הצעות מחיר נוספות ממלווים אחרים ובעיקר לאלה שמגיעים לתהליך עם יועץ משכנתאות מוכר שמכיר היטב את הקלפים שהמלווה לא חשף בפניכם.

 

חישובי מסלולים

הדבר המרכזי שיכול לחסוך לכם כסף רב במשכנתא הוא בחירת המסלול הנכון. ניתן היום לבחור מתוך מסלולי משכנתא די רבים, מורכבים ומבלבלים –

  • מסלול בריבית קבועה ללא הצמדה.
  • מסלול בריבית קבועה צמוד מדד.
  •  משכנתא בריבית משתנה במסלול פריים.
  • משכנתא בריבית משתנה לא צמודה שמשתנה כל 5 שנים.
  • משכנתא בריבית משתנה, צמודה שמשתנה כל 5 שנים.

בתוך כל האופציות הללו מסתתרים ניואנסים חשובים שרק יועץ משכנתאות ידע לחשב אותם ולהפוך אותם לחיסכון בכסף על ידי בחירת שילוב מסלולי משכנתא נכון, מדויק ומותאם עבורכם. כשמדובר בלקיחת הלוואה במאות אלפי שקלים כל רבע אחוז הוא משמעותי, בעיקר בגלל שמדובר בהלוואות לטווח ארוך.

 

לא רק חיסכון בכסף

יועץ משכנתאות מסייע לכם גם בדברים שאינם קשורים ישירות לחיסכון בכסף לדוגמא – היועץ יאסוף עבורכם בתיק מסודר את כל המסמכים הנדרשים לטובת קבלת המשכנתא, הוא ישיג במידת הצורך כל אישור שתידרשו לו וידאג להעביר בשימכם כל תשלום שנדרש להעביר לבנק. בנוסף, וכן קשור לחיסכון כספי, היועץ שלכם ילחם בשבילכם שתשלמו את העמלות הנמוכות ביותר שהן חלק מהתהליך ותקבלו את ביטוח המשכנתא המקיף והזול ביותר.

משכנתא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »