חיפוש

ישראל עוברת לרכב חשמלי – הכירו את החשמליות של MG

לישראל יש פוטנציאל גדול לאמץ רכבים חשמליים, כתוצר של שילוב בין מעצמה טכנולוגית, ואהבה לטכנולוגיות ברות קיימא. כמדינה קטנה יחסית ומאוכלסת בצפיפות, ישראל דורשת תשתית טעינה פשוטה. יש לה מקורות גז טבעי משלה, מחירי חשמל נמוכים יחסית ומחירי דלק גבוהים שיכולים לדחוף את השוק לאמץ רכבים חשמליים בקלות. עובדות שענקית הרכבים MG השכילה להבחין בהן. 

 

ישראל ורכבים חשמליים

זיהום פחמן הוא איום עולמי, והמעבר לרכבי רכב חשמליים היא אחת הדרכים היעילות ביותר לצמצם אותו. על מנת להפחית את זיהום הפחמן, הבנת הנושא של רכבים חשמליים היא חשובה ביותר. MG היא החברה הראשונה שהבינה את הצורך הזה.

בנוסף לעובדה שהמעבר לרכבים חשמליים לא יקרה מעצמו, אלא תלוי במידה רבה במעורבות של הסקטור העסקי. MG השכילה להבחין שלישראל יש פוטנציאל גדול לאמץ רכבים חשמליים. על כן מציאה כיום MG מסר דגמים של רכב חשמלי, ברמה הגבוה ביותר מבחינת ביצועים וחוויית נהיגה.

כלי רכב חשמליים

מגוון הרכבים החשמליים של MG בישראל

כעת נפנה לסקור את הדגמים המגלמים את הבשורה של MG  לקהל הישראלי.

 

 

MG ZS EV – הג'יפ החשמלי הנמכר ביותר בישראל

הג'יפון החשמלי של MG מביא לכבישי ישראל את הבשורה המיוחלת. עם רכב נוח לנהיגה עירונית, שיכול להתמודד גם עם דרכי אפר, ולספק לכם חווית נהיגה שאין שנייה לה. וכל זאת עם רכב חשמלי שאינו מזהם את הסביבה ומאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים על הוצאות הדלק שלכם בכל שנה.

 

SUV המשפחתי והמעוצב ל MG

רכב הSUV החשמלי, הינו הרכב הראשון של MG שנחת בארץ, ומאז צובר פופולאריות רבה. עם כל לקוח מרוצה חדש, אשר נחשף ליכולות המרשימות של הרכב החשמלי הזה. אשר משלב בתוכו מאפיינים של רכב SUV למטרות עבודה, לצד הנוחות הידוע והיוקרה של רכבי MG. הוא בעל מנוע חזק של 143 כוחות סוס, אשר יכול להגיע ל100 קילו מטר לשעה בפחות מ9 שניות.

 

MG EHS PHEV

הרכב המשפחתי של MG, מגיע בגרסה מחודשת, עדכנית לצרכים של הנהגים כיום וכמובן חשמלי. הדגם הזה משלב מנוע חשמלי עם מנוע בעירה על מנת לספק לכם את הביצועים הטובים ביותר על הכביש. הרכב הזה בעל מעל ל280 כוחות סוס ויכול להגיע למהירות של 10 קילו מטר בשעה, מתחת ל7 שניות. המנוע החשמלי שלו בלבד יכול לספק לכם נסיעה מהנה של עד 52 קילומטרים, ללא שימוש בדלק בכלל.

ברכב חשמלי שעוצב במיוחד לחוויית נהיגה עירונית עבור משפחות שאוהבות לטייל בסופי השבוע.

 

לובינסקי – המפתח שלכם לעולם הרכבים החשמליים

חברת לובינסקי מזמינה אתכם ליהנות ממגוון הרכבים החשמליים הטובים והאיכותיים ביותר בשוק העולמי. עם חטיבה ייעודית של רכבי MG, הצוותים של לובינסקי מזמינים אתכם להתרשם מהמגוון העשיר ביותר של רכבים חשמליים בישראל.

רכב חשמלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא