חיפוש

3 יתרונות בהלוואה מהירה חוץ בנקאית

פעמים רבות אנשים בחברה הישראלית נקלעים למצב בו הם זקוקים ללקיחת הלוואה באופן מיידי.

הלוואות קיימות בהרבה מאוד גופים שמאפשרים אותן במידות שונות לאנשים שונים באוכלוסייה, בעקבות כך נוצרו עם השנים סוגים שונים של הלוואות אשר מאפשרות את הגיוון

וההתאמה האישית עבור כל אדם לצרכיו הכלכליים.

הלוואה מהירה חוץ בנקאית הינה אחת מהסוגים הנפוצים של הלוואות במדינת ישראל. אך מהי בעצם הלוואה מהירה חוץ בנקאית? והמם היתרונות שהיא מקנה לבוחרים בה?

 

מהי הלוואה חוץ בנקאית מהירה ומדוע יש שבוחרים בה

הלוואה חוץ בנקאית פשוטה ממש כפי שנשמעת, הלוואה מסוג זה היא הלוואה אשר נעשית דרך גופים שונים שהם לא הבנקים. הלוואה חוץ בנקאית נעשית על ידי גופים כמו חברות אשראי, קבוצות פיננסיות שונות, קרנות שונות, חברות ביטוח, חלפני כספים פרטיים ועוד…

הלוואות מסוג זה לא מתעדות במסמכים מדיניים את ההלוואה, ולכן היא אינה חשופה לעיני המדינה למשרדים השונים שיכולים להעריך לפיה את מצבכם הכלכלי.

הלוואה מסוג זה אומנם אינה מאפשרת רשת ביטחון גדולה ואיכותית כיוון שהיא אינה מתחשבת לוב במצבכם הכלכלי. כלומר, בשונה מבנקים שייבחנו את מצבכם הכלכלי לעומק לפני שייבחרו אם לתת לכם הלוואה ומאיזה סוג, בהלוואה מסוג זה לא יהיה קשר בין ההכנסות שלכם למצבכם הכלכלי.

בנוסף לכך, חשוב להבין שהלוואה מסוג זה תאפשר לכם לקבל את הכסף באופן מיידי, כלומר עד מקסימום שלושה ימי עסקים.

 

3 היתרונות המרכזיים של הלוואה מהירה חוץ בנקאית

  1. אי תיעוד של ההלוואה שלכם – אי התיעוד ש ההלוואה יאפשר לכם בעצם לקחת אותה מבלי שהיא תפגע במוניטין או בתנאי ההתחשבות מצד הבנקים שלכם אליכם. כלומר, במידה ואכן תצליחו לסגור את ההלוואה המהירה חוץ בנקאית, לא יהיה לכך אף תיעוד רשמי שלקחתם הלוואה אי פעם והדבר יאפשר מצד הבנקים שלכם שתלוו יותר כסף עם ריבית נמוכה יותר.
  2. קבלת סכום גדול יחסית של כסף בזמן קצר – בהלוואות מיידיות שמתבצעות לרוב דרך הבנקים לרוב אתם תקבלו זמן מאוד מוגבל הנע בטווח של רק כמה שנים בודדות להחזרת הכסף. בשונה מכך, בהלוואה מהירה חוץ בנקאית תוכלו להחזיר את הכסף בטווח זמן ארוך יותר.

בנוסף לטווח הזמן הקצר שכנראה תקבלו להחזרת הכסף אצל הבנקים, תהיו רשאים לקבל סכום מסויים של כסף שלרוב לא יעלה על 10,000 שקלים. הדבר עלול להגביל את החופש הכלכלי שלכם. כך שגם סכום הכסף שלכם בהלוואה חוץ בנקאית מהירה יגדל וינוע בטווח גדול יותר, כלומר אתם תוכלו להלוות יותר כסף בזמן מהיר יותר.

 

זכרו כי הלוואה חוץ בנקאית בעלת יתרונות רבים

פעמים רבות נהוג להציג הלוואות אקספרס חוץ בנקאיות כאופצייה ב'. אבל חשוב שתזכרו שלהלוואה חוץ בנקאית מהירה יש יתרונות רבים שיכולים לשרת תכם במצבים של אירועים חריגים וחד פעמיים לרוב.

מטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא