חיפוש

יתרונות קנייה בסיטונאות לעסקים

 עסק שמנגיש מוצרים מהיצרן לצרכן צריך לתפקד באופן שוטף כל הזמן, ולהבטיח את התחדשות וזמינות המלאי באופן קבוע.

אתם הרי לא רוצים להגיע למצב שהלקוח מבקש משהו שאין לכם בחנות, בעיקר אם הוא לקוח שנכנס אליכם לחנות בפעם הראשונה ואתם רוצים להשאיר רושם טוב ולכן, יותר ויותר

עסקים מבינים שקנייה בסיטונאות תעזור להם  לספק סחורה לצרכנים בכל זמן ובכל מצב.

 

יתרונות קנייה בסיטונאות לעסקים

יתרונות הקנייה בסיטונאות לעסקים בכלל ובאתר אטרקציה מהיבואן לצרכן בפרט הם רבים, ולמודל המסחר הזה יש חשיבות גדולה משום שהוא יכול להשפיע לטובה על ההתנהלות שלכם בעסק בכל הקשור למלאי שנמצא בו. קדימה, בלי יותר מידי דיבורים, בואו ניגש היישר ליתרונות:

 

לא חייבים להגזים

באתר אטרקציה יש אפשרות לעשות קניה סיטונאית גם בכמות קטנה של פריטים, כך שאתם ממש לא חייבים להגזים או לקנות בכמות גדולה אם אתם לא ממש צריכים את זה או צריכים רק השלמות למלאי העיקרי.

 

אנחנו המחסן של העסק שלכם

אין צורך להצטייד בכמות גדולה של מלאי אם אתם לא ממש זקוקים לו, אנחנו המחסן של העסק שלכם והמלאי זמין לכם מתי שרק תצטרכו ובכמויות קטנות כל פעם, כך שתוכלו לחסוך את הצורך במחסן גדול לאחזקת הסחורה וגם להימנע מבזבוז של סחורה מקולקלת או פגת תוקף אשר זורקת כסף לפח.

 

סכום קנייה מינימלי נמוך

מעבר לכך שקנייה סיטונאית משתלמת יותר כאשר קונים בכמות גדולה ומשלמים פחות. באטרקציה מאמינים כי לעודד קניה סיטונאית חכמה ומחושבת זה עניין של מה בכך, ולכן סכום הקנייה המינימלי נמוך עוד יותר ביחס לשוק.

 

חיסכון בזמן

כל הרכישות מתבצעות באתר אינטרנט קל ונוח שבו אתם, בעלי העסקים מקבלים גישה לחלק באתר שפונה רק לעסקים לצורך רכישה סיטונאית בחנות אונליין שפתוחה 24/7. אין צורך בפגישות עם מפיצים ואנשי מכירות והתאמת הלו"ז שלכם לזמנים של אחרים – פשוט נכנסים לאתר ומזמינים מתי שנוח לכם בצורה שתאפשר לכם חיסכון בזמן.

 

הקפצת מכירה עם סטנד מקצועי

אתר אטרקציה מציע שירות סיטונאי למגוון רחב של מוצרים כמו: כלי כתיבה, כלי מטבח, כלי בישול, מוצרי אחסון וארגון לבית ועוד..

תוכלו לבחור מוצרים חדשים שלא היו אצלכם בחנות ולהקפיץ את המכירה כשאתם מעמידים סטנד עם מוצרים שמושכים את העין שיגדיל את המכירה שלכם בכמה אחוזים.

 

סיטונאות לעסקים – מה היתרונות?

סיטונאות לעסקים שמציעים מכירת מוצרים מהיבואן לצרכן משתלמת יותר מכמה סיבות  ויתרונות רבים כמו חיסכון בזמן, חיסכון בכסף ואפילו יתרון מכירתי שמגדיל מכירות באופן משמעותי. למשל, הוספה של פריטים חדשים במחירים מוזלים אשר ניתנים רק בשירות סיטונאי שמציע מגוון רחב של פריטים מעסק שמחזיק ומוכר אותם לכם, העסק שמנגיש ומוכר אותם לצרכנים.

משטחים

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא