חיפוש

כיצד אסתגל למולטיפוקל בקלות ובמהירות

עדשות מולטיפוקל מהוות מהפכה בתעשיית המשקפיים בשנים האחרונות.

המעבר משימוש במספר זוגות משקפיים לשימוש בזוג משקפיים אחד בלבד לכלל הצרכים, מהווה מהפכה שעוזרת לרבים מצרכני המשקפיים להפוך את השימוש במשקפיים לפשוט ונוח יותר.

עם זאת, מקרים רבים מעידים על קושי בהסתגלות לסוג זה של עדשות. אז איך מסתגלים לעדשות מולטיפוקל?

 

עדשות מולטיפוקל ומה שצריך לדעת עליהן

מי מאינו שלא בקיא בנושא, ודאי שואל עצמו כעת מה זה בכלל מולטיפוקל. אם כן, עדשות מולטיפוקל הן למעשה עדשות משקפיים אשר מהוות תחליף אחד ויחיד לצורך במספר רב של זוגות משקפיים, כל זוג עבור צרכי ראייה למרחקים שונים. כלומר, עדשות מולטיפוקל מאפשרות לנו לראות למרחקים שונים בעזרת זוג אחד בלבד של משקפיים. הדבר נוח מאוד, ומונע מקרים של שכחת משקפיים במקומות, או לקיחת זוג משקפיים שאינו תואם את הצורך.

 

מיהו קהל היעד של עדשות מולטיפוקל?

קהל היעד העיקרי של עדשות מולטיפוקל אינו שונה בהרבה מקהל היעד של כל סוגי עדשות הראייה האחרות. אם כן, קהל היעד המדובר הוא אנשים עם קשיי ראייה למספר שונה של מרחקים, ולא קושי ראייה מסוים אחד. קשיי ראייה אלו, נפוצים בעיקר בקרב בני גיל 40 ומעלה. זאת מאחר שבגילאים אלו מבנה העין משתנה מעט, וחדות הראייה למספר טווחים נפגעת.

 

מה מרכיב את מחיר עדשות המולטיפוקל?

למי מאיתנו אשר עוסק או עסק בנושא עדשות המולטיפוקל, בין אם לצרכים אישיים ובין אם מכל סיבה שהיא, ודאי יודע שמחיר העדשות אינו זול ברוב המקרים, ועומד בממוצע על מחיר בין 1,000 ל 4,000 ש"ח. אם כן, מה משפיע על המחיר?

  1. סוג העדשה. ישנם שני סוגי עדשות, מהדור הישן ומהדור החדש. כפי שניתן להבין, הדור החדש איכותי יותר, ועל כן המחיר שלו גבוה יותר.
  2. סוג ציפוי העדשה. ישנן אפשרויות רבות לצפות את העדשות בחומרים שונים כגון מסנני קרינה, מונעי סינוור, מונעי שריטות וכו'. הוספת כמובן, מעלה את מחיר העדשה.
  3. סוג היצרן. כל חברת ייצור עדשות מולטיפוקל מספקת את עדשותיה תמורת סכומים שונים, ועל כן המחירים השונים נקבעים גם בהתאם לשיקולי חברות היצרנות השונות.

 

כיצד מסתגלים למולטיפוקל בקלות?

כעת, לאחר שהבנו מה שצריך אודות עדשות מולטיפוקל, נוכל לדון בשאלת ההסתגלות לשימוש בעדשות אלו. אם כן, לפניכם מספר המלצות להסתגלות מהירה וקלה למולטיפוקל.

  1. תחילה, הרכיבו את המשקפיים בסביבה מוכרת לרבות הבית.
  2. לאחר שמתקבלת תחושת ביטחון בשימוש עדשות המולטיפוקל לשימושים שונים, התחילו לעשות בהן שימוש מחוץ לבית.
  3. שמרו את השימוש בהם בזמן נהיגה רק לאחר תחושת ביטחון מוחלטת.
  4. התמידו בשימוש בעדשות אלו. זאת בכדי להרגיל את המוח והעיניים לסוג המשקפיים החדש.

 

אישה דוגמנית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »