חיפוש

כיצד בוחרים עו"ד מקרקעין למכירת דירה?

מתכננים למכור את הדירה שלכם, אבל אין לכם עדיין עורך דין? מתלבטים איך לבחור עורך דין מקרקעין אמין וטוב? בטקסט הזה תוכלו למצוא את התשובות.

 

חפשו ניסיון והתמחות

כשאתם באים לבחור עורך דין מקרקעין למכירת דירה, חפשו עורך דין מקרקעין בעל רקורד מוכח בטיפול בעסקאות דומות לשלכם. כמובן שעורך הדין חייב להיות כזה שמתמחה במיוחד בדיני מקרקעין, ולא כל עורך דין. אבל מומחיות במכירת דירה (לעומת מכירת נחלה, למשל) תבטיח שעורך הדין שלכם מכיר היטב את נבכי הבירוקרטיה הרלוונטית והקשיים הפוטנציאליים. עורך דין מקרקעין טוב תוכלו למצוא באתר המקצוענים בנדל"ן.

חפשו ניסיון והתמחות

בדקו את המוניטין שלו

אתם לא צריכים לחקור האם לעורך הדין שלפניכם יש את כל האישורים כדי להיות עורך דין. מספר המקרים בהם אדם מתחזה להיות עורך דין הוא כמעט אפסי בישראל. יחד עם זאת, כן כדאי לעיין באינטרנט בהמלצות של לקוחות קודמים שלו, או לחפש המלצות ממקורות מהימנים אחרים כמו משפחה וחברים. כך תוכלו לאמוד את המוניטין שלו, ואת רמת שביעות הרצון הצפויה לכם.

בדקו את המוניטין שלו

קחו בחשבון ידע מקומי

אתם לא צריכים לבחור רק בעורך דין שיש לו ניסיון בעבודה באזור הספציפי בו נמצאת הדירה שלכם. יחד עם זאת, עורכי דין ירושלמים, למשל, יבינו טוב יותר את התקנות המקומיות של עיריית ירושלים. עורך דין מקרקעין בנתניה מכיר הדינמיקה של השוק ובעיות משפטיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר במהלך מכירה של דירה בנתניה. לכן כן כדאי לקחת בחשבון את הידע המקומי של העו"ד.

 

העריכו את התקשורתיות שלו

תקשורת יעילה היא מרכיב הכרחי בתהליך מכירה מוצלח. לכן חשוב שתבחרו בעורך דין שיגיב לפניות שלכם, כזה שמחזיר טלפונים או מיילים מיידית ושומר על תקשורת ברורה ושקופה.

 

הערכת כישורי משא ומתן

במרבית המקרים, את רוב המשא ומתן תעשו אתם לבד או המתווכת שלכם. יחד עם זאת, מכירת דירה עשויה להיות כרוכה במשא ומתן עם גורמים שונים, שעורכי דין יכולים לנהל מולם משא ומתן בצורה טובה יותר. לכן כדאי לוודא שלעורך הדין שלכם יש כישורי משא ומתן חזקים, שיתמכו באינטרסים שלכם.

 

השוו שכר טרחה ועלויות

כדאי לדון מראש במבנה שכר הטרחה של עורך הדין ולקבל מושג לגבי שיטות החיוב שלו. בהשוואה בין עורכי הדין השונים עליכם לכלול את כל העלויות וההוצאות נוספות שאתם עשויים להיות אחראים להן. הבנת ההיבט הפיננסי של הקשר בינכם תעזור לכם לקבל החלטה מושכלת, וכזו שגם משתלמת לכם כלכלית.

 

סיכום

לסיכום, כששוכרים את שירותיו של עורך דין מקרקעין חשוב לזכור לערוך מחקר מעמיק, להשוות מספר אפשרויות ולסמוך על האינסטינקטים שלכם. בעת בחירת עורך דין מקרקעין שימכור את הדירה שלכם, הליווי והמומחיות של עורך הדין ישחקו תפקיד משמעותי. עורך דין טוב יכול להבטיח עסקה מוצלחת שתעבור בצורה חלקה.

כיצד בוחרים עוד מקרקעין למכירת דירה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נדלן
3 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

  בכל רכישה או מכירה של נכס, צריך להיעזר בעורך דין מקרקעין שילווה אתכם בתהליך. בכל הקשור לרישום זכויות, ירושה, פתרון סכסוכים על נכסים שונים,

קרא עוד »