חיפוש

כיצד בוחרים רכב להשכרה?

בין אם מדובר בהשכרה קצרת טווח או ארוכה, פעמים רבות השכרת רכב היא פתרון שישרת אתכם בצורה טובה, אבל לפני שמקבלים את הרכב המיוחל צריך לבחור אותו… איך עושים את זה? מחקר, השוואת מחירים, הפעלת שיקול דעת וגמישות הם ללא ספק חלק מהתשובה, אבל יש עוד כמה פרמטרים וטיפים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

 

מהי מטרת ההשכרה?

האם הרכב נועד לנסיעות קצרות או ארוכות? יש לכם חניה פרטית או שאתם סומכים על אחת מזדמנת? אתם מסיעים ילדים? מטיילים הרבה בשטח? סוחבים איתכם ציוד רב או שמא מסתובבים "לייט"? וכמובן – האם יש לכם רישיון לרכב אוטומט או ידני? לאחר שתענו על שאלות רלוונטיות ותאפיינו את מטרת ההשכרה, יהיה לכם מושג טוב יותר לגבי סוג הרכב אליו אתם מכוונים.

כיצד בוחרים רכב להשכרה?

שפה משותפת ותיאום ציפיות

אחרי שהחלטתם עם עצמכם, חכו רגע לפני שאתם מכריזים בפני חברת ההשכרה על הרכב הרצוי. קודם כל, חשוב לוודא שאתם מדברים באותה שפה כי ישנן לא מעט עסקאות שמתפספסות או תהליכים שהופכים ארוכים יותר, רק בגלל הגדרות שונות. למשל, מהו רכב קומפקטי? ההגדרות בארץ שונות מההגדרות בארצות הברית ולכן חשוב לציין את כמות האנשים, האם יש צורך במקום לכסא בטיחות, כמה ציוד אתם נושאים איתכם וכו'.

בנוסף להגדרות, חשוב גם להיות ריאליים ולתאם ציפיות – אם למשל הייתם רוצים רכב חסכוני בדלק, או שאין לכם חניה פרטית וקיימת מצוקת חנייה בסביבתכם, יכול להיות שרכב גדול לא יהיה הפתרון הטוב ביותר עבורכם, גם אם ממש הייתם רוצים אחד כזה.

כיצד בוחרים רכב להשכרה?

תקציב

זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר והוא גולם בתוכו גם ביצוע סקר שוק, אך תוכלו לעשות זאת רק לאחר שיש כיוון לסוג הרכב בו אתם מעוניינים. כעת, תוכלו לבדוק את טווח המחירים בשוק וממנו להוציא את המחיר הממוצע, כדי שתוכלו לדעת האם המחיר שמציעה חברת ההשכרה אטרקטיבי או לא וכמה מקום יש למיקוח, אם בכלל. בנוסף, ייתכן וכבר בשלב השוואת המחירים תיווכחו שהרכב הרצוי חורג מהתקציב שמתאים לכם ותיאלצו לבחור רכב מסוג שונה.

 

גמישות

בחרתם את סוג הרכב המתאים לכם והוא נוח לכם גם מבחינת תקציב? מדהים! כעת צריך לברר האם הוא נמצא במלאי של חברת ההשכרה (או אם ניתן להזמין אותו), ולשריין אותו כמה שיותר מהר, אבל בלי לחץ 😉. חשוב לקחת בחשבון שככל שתחכו ולעתים גם "סתם כך", הרכב הרצוי לא יהיה במלאי – במקרה זה תצטרכו לבחור האם להמתין (אם זה אפשרי וריאלי) או שמא עדיף להתגמש ולבחור ברכב אחר.

לסיכומו של דבר, השכרת רכב יכולה להיות תהליך פשוט וקצר, אם רק תיערכו אליו בהתאם. לשאלות, מחירים ופרטים נוספים, תוכלו לפנות למומחים של סוכנות הרכב קאר אקספרס.

כיצד בוחרים רכב להשכרה?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא