חיפוש

כיצד לבחור משתלה? מדריך

בחירת משתלה איכותית אשר תספק לנו צמחים ופרחים לגינה, כמו גם כזו שתעזור לנו בקשיים שאנו נתקלים היא משימה לא פשוטה. כיצד נדע במי לבחור? כל הפרטים במדריך הבא.

 

 מגוון רחב של מוצרים ושירותים

המשתלות כיום כבר אינן מקום למכירה צמחים ופרחים בלבד, אלא מרכז גינון. זהו, אנשים אשר מעצבים כיום את הגינה שלהם כבר אינם מעוניינים רק לבוא ולרכוש פרח או עציץ, אלא מעוניין לקבל מענה כולל לכל צרכיו  באותו המקום וברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום בשוק. בכך למעשה, חשוב מאוד שהמשתלה אליה אתם הולכים תדע לספק שירותים נוספים מעבר לקנייה של פרחים וצמחים, אלא גם פתרונות גינון מתקדמים כמו השקיה, עזרה בתכנון של הגינה הקיימת וכן מגוון רחב של מוצרים  – כלומר מתן מעטפת כוללת לכלל הצרכים הנדרשים לכם.

 

אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום  

תחום הגינון הוא תחום מורכב ביותר, אשר דורש ידע מקצועי רב. הסיבה לכך היא שקיימים עשרות אלפי סוגי צמחים ופרחים לגן, וכן בשנים האחרונות ישנם פיתוחים רבים בתחום. לכן, משתלה איכותית היא משתלה בה קיים צוות מקצועי מהשורה הראשונה אשר ידע לייעץ בבחירת הצמחים, רגישותם לתנאי אור וצל, עמידותם לצריכת מים, ההבדלים ביניהם, מועדי פריחתם, משך פריחתם. האם פרותיהם אכילים ומתי, ומה הם מרווחי השתילה הרצויים. בנוסף, אנשי מקצוע במשתלה יידעו להתאים בדיוק עבורכם את הפרחים/צמחים אותם תרצו לשתול, כמו גם לתת פתרונות גינון מתקדמים.

 

סדר וארגון במשתלה

בהגעה אל המשתלה חשוב מאוד כי היא תיראה מאורגנת ומסודרת, כך שיהיה קל לבצע את הרכישה כמו גם את ההתייעצות. משתלה איכותית היא משתלה בה קיימת הפרדה ברורה בין הצמחים השונים, צמחי בית, עצי פרי, פרחים, תבלינים ועוד. לסדר וארגון במשתלה יש מרכיב קריטי בהבנה האם אכן מדובר במשתלה איכותית, זאת מאחר וכל צמח, תבלין ופרח צריך להיות מטופל בצורה שונה ובהגעה שלנו למשתלה חשוב שנדע לקבל את כל הפרטים הנדרשים בצורה מסודרת ופשוטה.

 

מגוון רחב של מחירים

שוק הפרחים והצמחים הוא תחום רחב מאוד ומגוון, בו ניתן למצוא מאות זנים שונים של סוגי פרחים וצמחים כמו גם פתרונות גינון מתקדמים. טווח המחירים הוא רחב ביותר, ויכול להגיע מכמה עשרות שקלים בודדים ועד לאלפי, תלוי בגודל הגינה ובצרכים הנדרשים. משתלה איכותית היא משתלה אשר תספק לכם טווח מחירים רחב ככל האפשר ואשר יהיה ניתן להתגמש עמה, זאת בהתאם לתקציב אשר נקבע.

 

עומדים לעצב את הגינה שלכם? פנו בהקדם למשתדלת תגל הארץ, המשתלה במובילה בישראל בתחום הגינון בישראל בה ניתן לקבל את כל השירותים תחת קורת גג, זאת בזכות שירות אדיב ומקצועי שישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ולספק לכם פתרונות גינון מהמתקדמים והטובים ביותר בישראל.

לפניה אל המשתלה: https://www.tagel-haaretz.co.il

משתלה מדריך

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »