חיפוש

כיצד לנקות ולחטא כראוי את פח השירותים שלך להיגיינה מיטבית

רבים מאתנו צפו בימים האחרונים בסדרת כתבות שעלתה במהדורת חדשות מרכזית ומוכרת. סדרה זו עסקה באופן שבו רבים מאתנו מבצעים ניקיון. אם לא שמעתם על סדרה זו, נציין בפניכם כי היא גרמה לנו להבין שאנחנו לא מבצעים ניקיון מיטבי באזורים שונים בבית. הדבר גרם לנו לצאת ולבדוק איך אפשר לנקות כל מיני אזורים שהוזנחו. במדריך זה נגלה לכם איך אפשר לנקות ולחטא כראוי את הפח בשירותים. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שלנו.

 

רוצים שהפח שלכם יהיה נקי במיוחד? כדאי שתדעו שיש שלב מטרים לניקיון

יכול להיות שיש לכם כיום פח מלא באבק וכתמים שבלתי ניתנים להסרה. אם כך, עליכם לדעת שיש שלב מטרים לניקיון שיאפשר לכם להימנע מהמצב הזה בהמשך. בירור שערכנו עם מי שיודעים דבר או שניים בניקיון של פחים גילה לנו שחשוב לבחור בפחים איכותיים. הרי בשנים האחרונות צצו להן כל מיני חנויות לעיצוב הבית שמוכרות פחים במחירי רצפה.

החנויות הללו מציעות לכם פחים באיכות פח (תסלחו לנו על משחק המילים, זה נדרש). מי שרוצה לנקות ולחטא את הפח שלו באופן מיטבי צריך לבחור באיכות גבוהה בתור התחלה.

קערת שירותים נקייה

כך תבחרו פח איכותי

אי אפשר להסביר על הליך הניקוי והחיטוי של פחים לשירותים מבלי להתעכב לרגע על בחירה של פחים איכותיים. יודעי דבר ציינו בפנינו כי ניתן לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולהסתייע בדעתם של מומחים בתחום.

עשינו זאת ושוחחנו עם מעל ל – 10 מומחים שאמרו לנו פה אחד שהחברה כי החברה שמחזיקה בפחים איכותיים שנוחים לניקוי היא מנל. אין לנו את הטלפון ליצירת קשר, אך הצלחנו להשיג את הקישור לאתר, למקרה שתרצו לבדוק את היצע הפחים שלה: http://www.manal.co.il.

 

טיפ לניקיון מושלם – תשתמשו במטליות רכות

עכשיו אנחנו יכולים להגיע לעניין המרכזי שיאפשר לכם לנקות את הפח באופן מיטבי. נאמר לנו כי עליכם להשתמש במטליות רכות ולא בסקוצ'ים ואביזרי ניקוי קשים. שכן, אלו לא מביאים לחיטוי מעמיק. שימוש במטלית רכה יאפשר להגיע אל הפינות הנסתרות ולנקות את הכתמים הקשים ביותר.

קערת שירותים נקייה

ניקוי על בסיס שבועי יאפשר לכם לשמור על היגיינה מיטבית

חשוב מאוד שתערכו ניקיון ביום קבוע בשבוע. כך תוכלו לבצע שגרת ניקיון מוצלחת שתביא לשמירה מיטבית של היגיינה. מצאנו כי מרבית האנשים מנקים את ביתם לקראת סוף השבוע, בימי חמישי או שישי. אם גם אתם עושים זאת, כדאי שתזכרו לנקות את הפחים בשירותים באותה הזדמנות.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם לנקות ולחטא כראוי את הפח שלכם בשירותים. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולשמור על היגיינה מיטבית בחדר השירותים.

קערת שירותים נקייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא