חיפוש

כיצד מקדמים אתר של חנות בגוגל?

איזה כיף, הקמתם אתר, הכל מוכן ועכשיו צריך לספר לעולם שאתם קיימים, כדי שיגיעו רוכשים ותתחילו למכור. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות את זה, זה דרך גוגל. ממה מתחילים ואיך מקדמים בכלל אתר חנות?

 

בואו נדבר על SEO

SEO זה בעצם Search engine optimization וההשקעה ב-SEO איכותי בעצם משפיעה באופן ישיר על קידום אתר חנות בגוגל והמיקום של האתר שלכם בגוגל, כשאר גולשים משתמשים במילות חיפוש רלוונטיות עבורכם.

בואו נדבר על SEO

למה SEO כל כך חשוב?

תחשבו על זה ככה, כל דבר שאתם מחפשים במקרים רבים מתחיל בגוגל, זה יכול להיות חיפוש של נעליים, בגדים, מוצרים לבית, יין או כל מוצר אחר שאתם מעוניינים לרכוש.

SEO בעצם משפיע באופן ישיר על המיקום שלכם לפי מילות חיפוש ספציפיות. אם לדוגמא אתם חנות אינטרנטית למכירת יין, כנראה שתרצו לעלות בחיפוש של, יין איכותי, יין אדום טעים וכד'.

בנוסף לכך, כאשר ה-SEO שלכם איכותי, הדירוג שלכם בגוגל מושפע מכך. ככל שהדירוג שלכם יהיה טוב יותר, כך גם אם תרצו לעלות עם קמפיינים ממומנים, הם יעבדו טוב יותר וגם העלויות שלהם יהיו נמוכות יותר.

 

הדרך ל-SEO טוב

ישנם משתנים שונים שיש לדאוג להם, על מנת לעלות ראשונים בחיפושים, הנה כמה טיפים מאיתנו:

 

1 | חברת SEO איכותית

חשוב להתחיל לעבוד עם איש SEO מנוסה, או חברת SEO איכותית, שתוכל להוביל אתכם לתוצאות, בטח כאשר מדובר על אתר מכירות. אם אתם לא תופיעו בחיפוש, המתחרים שלכם יופיעו. על מנת לבחון את יכולות איש ה-SEO, פשוט תשאלו איזה אתרים הם מקדמים ותבדקו איפה הם מופיעים בחיפושים רלוונטיים.

בואו נדבר על SEO

2 | תוכן תוכן תוכן

תעשירו את האתר בתוכן רלוונטי למשתמשים שלכם ותשזרו את המוצרים הרלוונטיים בתכנים שבאתר. לדוגמא, אם אתם מוכרים בגדים, תכתבו כתבת תוכן על הטרנדים הבולטים לעונה הקרובה, ספרו על הצבעים החמים וספרו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם איזה בדים מתאימים לעונה. יש לכם מידע חשוב ומשמעותי כאנשי מקצוע, נסו להעביר אותו הלאה.

 

3 | עבודה עם משפיענים, בלוגרים ורשתות חברתיות

גוגל אוהבת אתרים שבעניה נחשבים למומחים. על מנת להגיע למעמד הזה, חשוב לקבל כמה שיותר הפניות לאתר שלכם. לכן, כדאי תחילה לפתוח עמודים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק מה שמשפר את הסמכות והמומחיות בעיני גוגל. בנוסף לכך, שלבו בולגריות או משפיעניות שיובילו את העוקבים שלהם לאתר שלכם.

 

לסיכום

SEO הוא אחד הגורמים החשובים ביותר כאשר אנו מדברים על אתר חנות. אם לא תעלו בחיפושים בגוגל, מבחינת הגולשים אתם לא קיימים. לצד זאת, המתחרים שלכן שכן משקיעים ב-SEO יעלו גבוה בחיפושים ויתנו מענה ללקוחות הפוטנציאלים.

חשוב לעבוד עם איש SEO או חברת SEO שיכולה להביא תוצאות ומתמחה בעולמות החנויות האינטרנטיות.

לקדם אתר חנות בגוגל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא