חיפוש

כיצד מתכננים מטבח במשרד?

כיום אנשים רבים נוהגים לבלות את מרבית שעות היום בעבודה ובמשרד. בהקשר ישיר לכך מקומות עבודה מציעים מגוון של פעילויות בכדי להשרות אווירה טובה על העובדים. כחלק מכך, יש בהרבה משרדים היום מטבח בכדי לתת תחושה של בית וכן, לספק את הצורך של העובדים לארוחות במהלך היום. אז איך מתכננים מטבח במשרד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

משרד שאפשר להרגיש בו כמו בבית

העבודה היא חלק מרכזי בחיי היום-יום של כולנו, אנחנו מבלים שעות רבות במשרד לפעמים יותר זמן מאשר בבית. לכן, חשוב שהמשרד ייתן אווירה טובה יחד עם פרקטיות ושימושיות בצורה נוחה לכל העובדים בחברה. כדאי שמטבח במשרד ידמה כמה שיותר לכזה בבית, עם שיש, כיור, מקום לשים את הכלים ליבוש.

בנוסף, כדאי להוסיף גם מקרר למקרה שעובדים ירצו לשים אוכל שמביאים מהבית או למלא אותו בסוגי חלב שונים, ממרחים, מעדנים, קצת פירות וירקות ואם תרצו לפנק גם שוקולדים להמתיק את יום העבודה. ישנם משרדים שגם יש להם במטבח מכונת קפה או בר של מים, במידה ותרצו להוסיף זאת, תצטרכו לקחת בחשבון את גודל המטבח.

 

שלב התכנון

תכנון של מטבח במשרד צריך להיות מבוקר ובעל כמה שלבים. ראשית, לחשוב היכן למקם את המטבח, כדאי לעשות זאת במקום יחסית מרכזי של המשרד, אך שלא יפריע להתנהלות השוטפת של היום יום. אפשר לחשוב על מקום שהוא יחסית מבודד מרעש או סגור על מנת שהרעש לא יפריע לעובדים. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון מה התקציב שתרצו להשקיע במטבח ורק לאחר מכן לתכנן לעומק את המטבח.

מטבח

פרקטיות ונראות

לאחר שתחליטו היכן למקם את המטבח במשרד, חשוב לתכנן אותו בצורה פרקטית. כך לדוגמא במידה ויש הרבה עובדים, חשוב להתאים את הגודל של השיש להרבה אנשים, לשים אולי שני מקררים ולא אחד, לתכנן אותו במיקום עם מרחב ועוד. כמו כן, חשבו על עוד אלמנטים שיכולים לתת אווירה טובה כמו מכונת קפה, מכונת קרח, מקרר של משקאות קלים ועוד.

מבחינת נראות, חשוב ליצור מראה של מטבח נקי יחסית שיתאים לשאר העיצוב של המשרד. להזמנת שיש למטבחים לחץ כאן ותוכלו לבחור מבין מגוון האופציות כמו שיש מחומר של גרניט או קוורץ. באתר של החברה שנמצאת בראשון לציון תוכלו לצפות בתמונות של אופציות לשיש ולבחור את הדוגמא שמתאימה בדיוק למשרד שלכם.

 

בסיכומו של דבר

משרד הוא מקום בו העובדים מבלים בו לעיתים שעות רבות מהיממה, לכן חשוב ליצור בו אווירה נעימה כמו בבית. דבר שיכול לעזור בכך הוא תכנון של מטבח במשרד, אשר מעוצב בצורה פרקטית לשימוש של כל עובדי החברה וכן, הנראות שלו מתאימה ומרשימה. בכדי לתכנן מטבח כזה חשוב להתייחס לתקציב, למיקום שלו, מה האלמנטים שיש במטבח, איזה שיש ומראה ליצור במטבח ועוד.

חלל מעוצב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10 אביזרים שכל מטבח צריך
10 אביזרים שכל מטבח צריך

מטבח הוא לב ליבו של כל בית, ובו התענוגות הקולינריים מתעצבים ויוצרים זיכרונות משותפים. כדי לייעל את הפונקציונליות וליצור חלל נוח ונגיש, חיוני לצייד את

קרא עוד »