חיפוש

מהפך! כך תהפכו את הבית שלכם למעוצב למשעי

אם גם נמאס לכם מהקירות הלבנים, רוצים לחדש את האווירה ולשפץ את הבית כדאי לכם להמשיך לקרוא! עיצוב פנים הוא לא סתם דבר אריתראי, הבית שלכם משפיע באופן ישיר על איכות החיים שלכם וגם על מצב הרוח, כך תהפכו את הבית שלכם למקדש החלומות שלכם. 

 

עיצוב פנים-

עיצוב פנים הוא המלאכה והמקצוע של מעצבי הפנים שאחראים לכל תכנון החלל החזותי של הבית שלנו. מעצבי הפנים מתעסקים בכל מה שקשור לסגנונות עיצוב, לבחירת רהיטים וצבעים, לתכנון מרחבי וגם למראה הסופי של הבית או הדירה.

כשמדובר בכל מה שקשור לעיצוב הבית מחדש כדאי להתייעץ עם מעצב פנים שיכוון אותכם למקומות הנכונים ולבית חלומותיכם. אם אתם מחפשים מעצבת מומלצת כדאי שתכנסו לאתר של מאיה קדם מעצבת פנים מקצועית ומנוסה שתהפוך את הבית שלכם למעוצב למשעי.

מעצב פנים

למה כדאי לשפץ?

עיצוב הפנים של הבית שלכם יכול להשפיע על חיי היום שלכם הרבה יותר ממה שבטח ידעתם, מלבד לפונקציונליות ולנוחות השימוש של הבית עיצוב הפנים יכול להשפיע גם באופן ישיר על מצב הרוח שלכם. מחקרים מראים שצבעים מסויימים ועיצוב החלל בחדרים המרכזיים בבית יכולים להשפיע הרבה על רמות האושר של בן אדם.

אחרי הכל לפחות שליש מהחיים שלנו כנראה נבלה בבית או בחדר השינה שלנו, למה שהוא לא ישפיע עלינו בצורה חיובית? שיפוץ הבית והעיצוב מחדש של החלקים המרכזיים, אפילו בצעדים הכי מינורים כמו צביעת הקירות או החלפת הוילונות יכולים לשפר את התחושה שלנו בחלל ולייצר בנו תחושות חיוביות של רוגע, נוחות ואופטימיות, גם אם נתחיל בקטן.

 

איך עיצוב הפנים משפיע עלינו?

להשפעה של הבית שלנו על הבריאות הנפשית שלנו יש כמה אספקטים, הצבע שבו צבוע החלל משפיע מאוד על התחושות שלנו בבית, לדוגמא הצבע ירוק שהוכח כי הוא יכול להשרות רוגע, לעורר יצירתיות ולעודד את השוהים לידו.

דוגמא נוספת להשפעות של עיצוב הפנים על החלל היא ההשפעה של חלל מעוצב היטב על השינה שלנו, על כמות הזמן שנשאר לשבת מסביב לשולחן כמשפחה ואפילו על תחושת ההצלחה שלנו בחיים. מכל הסיבות האלו ועוד כדאי לכם להתחיל לחשוב על עיצוב הבית מחדש. כדי להתחיל בתהליך כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למעצבת פנים ולתת לה להוביל את הדרך לבית חלומותיכם.

 

לסיכום-

הבית שלנו הוא אחד מהמקומות שנבלה בהם הכי הרבה זמן לאורך החיים שלנו, והעיצוב שלו יכול להשפיע על החיים שלנו בצורה משמעותי: בצבעוניות, בתכנון המרחב וגם באווירה הכוללת- בית יפה ונוח יעשה אותם רגועים, מצליחים ושמחים יותר. אם נמאס לכם מהקירות הריקים ואתם מחפשים שינוי כולל לבית- כדאי לכם לפנות למעצבת פנים ולהתחיל את המהפך שלכם מבפנים החוצה.

להפוך את הבית שלך מעוצב להפליא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא