חיפוש

כל כמה זמן נהוג להחליף דיו למדפסת?

התשובה לשאלה כל כמה זמן נהוג להחליף דיו למדפסת תלויה בצרכים המשרדיים שלכם. משרד אשר מעסיק את המדפסת שלו במשרה מלאה יזדקק להחלפות תכופות הרבה יותר ממשרד אשר המכונה בו עומדת וממתינה. בדרך כלל מקובל להחליף דיו למדפסת כאשר איכות ההדפסה מתחילה לרדת והצבע השחור נראה לא אחיד או דהוי על הדף.

 

הגיע הזמן להחליף את הטונר

כיצד נדע שאורך החיים של טונר הדיו שלנו הגיע לסיומו? כאשר הדפוס יוצא לא אחיד או חלש יותר מקודמו. אל תמתינו עד לריקון מוחלט של הדיו, זה לא חוסך לכם כסף, משום שתאלצו לחזור על ההדפסות הפגומות. במידה ואתם רואים כי דיו למדפסת הולך ואוזל, פנו לאתר של חברת קומג׳ט המובילים בארץ בשיווק דיו וטונר, והאספקה החדשה תגיע בתוך זמן קצר עד פתח המשרד שלכם באמינות ובאחריות.

 

החלפת טונר, לבד או עם איש מקצוע?

במידה ויש לכם איש תחזוקה במשרד, פנו אליו להחלפת הטונר. לא בגלל שאתם חלילה פחות מוכשרים ממנו, אלא שבדרך כלל אנשי תחזוקה עוברים הדרכה קצרה על ידי ספק מכונות הצילום ומבינים טוב יותר במכניזם שלה. אם אין לכם איש תחזוקה ואתם מתחזקים את המשרד בעצמכם, הקדישו כמה דקות לקריאת ההוראות על בוריין ומלאו אחריהן בדייקנות, חלק מן החברות אף מציעות סרטוני הדרכה באתר שלהן. החלפת טונר צריכה להתבצע כך שהקופסא יושבת היטב במקומה על מנת שהמכונה תוכל לעבוד ברצף וללא תקלות.

 

מקורי או תואם?

רבים שואלים, ובצדק, מה עדיף לקנות? האם את הטונר המקורי שמיוצר על ידי יצרניות מכונות ההדפסה או את הטונר התואם חסר המיתוג, ולכן גם זול יותר. חשוב לציין שהפער באיכות הדיו בין הטונר המקורי לתואם אינו גדול ולכן מצדיק בהחלט רכישת טונר תואם. הדבר היחיד שמבדיל ביניהם הוא העובדה שהטונר המקורי מתאים התאמה מושלמת למכונת הצילום והיצרן מספק עליו אחריות מלאה. במקרה של תקלה, עלול היצרן לטעון ששימוש בטונר לא מקורי גרם לתקלה.

מצד שני, פערי המחירים יכולים להיות מאד גדולים, לדוגמא טונר מקורי של חברת hp יעלה לכם בין 300-400 ש״ח בעוד התואם יעלה כ – 180 ש״ח. במקרה כזה הבחירה בתואם יכולה לחסוך לכם כסף רב. מתי כדאי להשקיע בצבע מקורי, שמחירו יכול להאמיר עד 700 ש״ח במקרים ספציפיים של צבע ייעודי? כשאתם צריכים הדפסה שהאיכות שלה מאד גבוהה ואתם זקוקים לדיו באיכות מקסימלית, במקרה הזה, הטונר המקורי של היצרן מנצח.

 

לסיכום

בין אם אתם זקוקים לטונר מקורי או תואם, אנחנו בקומג׳ט עומדים לרשותכם. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הדיו לכל המדפסות, להזמין בנוחות וליהנות ממשלוח לכל חלקי הארץ באמינות ובאחריות במחירים שאין להם תחרות.

דיו

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
תרגיל
הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »