חיפוש

כל מה שחשוב לדעת על פטור ממס הכנסה

בתקופה האחרונה כולם מדברים מסביב על הפטור ממס הכנסה שרבים יכולים לקבל. מדובר בנושא שעלה לאחרונה לכותרות לאחר שאישה אקראית העלתה פוסט בנושא לרשת החברתית וזה, הפך תוך כמה רגעים לוויראלי. הפוסט הזה לא היה מדויק וגרם לרבים לקבל פרטים שגויים אודות הפטור ממס הכנסה. החלטנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו, כדי להעלות את המודעות לתחום תוך כתיבת מדריך מקיף בנושא שיציג את כל מה שחשוב לדעת בעניין. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו תחילה את הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל מה שחשוב לדעת על פטור ממס הכנסה, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. בגלל שאין לנו מושג בכל הנוגע למס הכנסה, היינו צריכים לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במי שיש להם את הפטור המדובר כבר כמה שנים טובות. היה חשוב לנו לפנות אל מי שיש לו וותק בנושא, כדי שנוכל לקבל ממנו את כל הפרטים העדכניים והחשובים באמת. זו ההזדמנות להודות לכל אלו (שיש להם פטור) שמסרו לנו את כל המידע המקיף. שכן, בזכותם, גם אנחנו נוכל לדעת את כל מה שחשוב לדעת על פטור ממס הכנסה.

 

הדבר ה  – 1 שחשוב לדעת: לא בטוח שאתם יכולים לקבל את הפטור

מעל ל – 20 גורמים שהתלוו אלינו לכתיבת המדריך הנוכחי ציינו בפנינו תחילה את העובדה החשובה הבאה: לא כל אחד יכול לקבל סתם כך פטור ממס הכנסה. אין מדובר כאן בהנחה כללית שניתן לקבל בעת הגעה לסופר. שכן, מדובר בפטור שמגיע לאנשים מסוימים שעומדים בקריטריונים שנקבעו על ידי המוסד לביטוח לאומי.

 

הדבר ה  – 2 שחשוב לדעת: יש רשימת זכאים

רשימת הזכאים, כפי שנקבעה על ידי המוסד לביטוח לאומי, כוללת את האנשים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • בעלי נכות של מעל ל -90% לצמיתות
  • בעלי נכות של מעל ל – 90% למשך 185 ימים לפחות
  • בעלי תעודת עיוור

שימו לב – בעלי נכות של מעל 75% לצמיתות יוכלו לקבל פטור ממס הכנסה עבור קרן הפנסיה בלבד.

 

הדבר ה  – 3 שחשוב לדעת: הזכאות אינה אוטומטית

כדאי שתדעו שאין פקיד שיושב בין המשרדים של מס הכנסה לבין אלו של המוסד לביטוח לאומי שעושה את הקישורים בין השניים. כך שאם קיבלתם לאחרונה את אחוזי הנכות שמקנים לכם את ההטבה המדוברת, עליכם לבצע בעצמכם את ההודעה ולמלא טופס שיעניק לכם את הזכאות לפטור.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת את כל מה שחשוב לדעת על פטור ממס הכנסה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, אתם יכולים לצאת ולבדוק את הזכאות שלכם.

מחשבון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא