חיפוש

כל מה שצריך לדעת על שירותים לחתולים

החתול נחשב לאחת החיות הכי נקיות בטבע, ובתור חיה כזו הוא צריך מקום מיוחד שבו הוא יוכל לעשות את צרכיו. כדי למנוע מצב שבו החתול שלכם סובל, ההמלצה שלנו היא לדאוג לו לשירותים לחתולים. אם זה נשמע לכם מוזר, מהר מאוד תבינו שהדבר הזה יהפוך את החיים של החתול שלכם להרבה יותר טובים, וכמובן גם ישמור על הבית שלכם הרבה יותר נקי.

 

שירותים לחתולים

בדומה לבני האדם, גם החתולים זקוקים למקום מיוחד בו הם יוכלו לעשות את הצרכים שלהם. שתי האפשרויות המרכזיות שעומדות לפניכם בבחירת שירותים לחתולים הם שירותים פתוחים ושירותים סגורים. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, הרעיון של השירותים הוא פשוט לספק לחתול מקום עם חול בו הוא ירגיש בנוח לעשות את צרכיו ואז לכסות אותם.

חתולים

שירותים פתוחים

שירותים פתוחים הם פשוט ארגז שמלא בחול. לאור העובדה שהשירותים הללו פתוחים, אתם עלולים להגיע למצב שבו נודף מהם ריח לא נעים. אם אתם מציבים את השירותים הללו מחוץ לבית הריח לא אמור להפריע לכם, אבל במידה שהשירותים הללו הולכים להיות בבית שלכם תצטרכו לעשות שימוש בחול איכותי שסנן את הריחות הללו, או לפנות לאפשרות של שירותים סגורים.

 

שירותים סגורים

השירותים הסוגרים דומים יותר לקופסה עם מכסה מאשר לארגז. השירותים הללו גם נותנים לחתול שלכם פרטיות מלאה, וגם לא יגרמו לכם לסבול מהריח של הצרכים שלו. הגודל של השירותים הללו משתנה מחברה לחברה, אולם כבר היופ ישנן חברות שמיירות שירותים שיכולים להתאים גם לחתולים גדולים. כדאי לדעת שבתחילת חייו של החתול שירותים כאלו לא תמיד מתאימים לו.

 

ניקוי קבוע

כאמור, השירותים לחתולים נדרשים כדי שלחתול יהיה מקום שבו הוא מרגיש בנוח לעשות את צרכיו. עליכם לוודא שארגז החול שאותו קניתם לחתול שלכם נשאר נקי, מה שאומר שמידי פעם תצטרכו לנקות אותו כדי שהחתול שלכם יוכל להמשיך להרגיש בנוח להשתמש בו. אחת לתקופה גם כדאי להחליף את החול שיש בארגז או לפחות לוודא שהוא לא מזוהם מידי.

 

ציוד נלווה

כדי שתוכלו לבצע את הניקוי הזה כמו שצריך, יש כמה פריטים שכדאי להוסיף לשירותים לחתולים. כף שנועדה להרמה של צואת החתול היא מוצר שיכול לעזור לכם, כמו גם תרסיס מיוחד לנטרול ריחות. אפשר גם לשים שטיח מיוחד שמיועד לשירותים ופשוט לכבס אותו אחת לזמן מה.

 

לסיכום

בניגוד לחיות אחרות, החתול לא עושה את הצרכים שלו בכל מקום. כדי למנוע מצב שבו החתול שלכם סובל, עליכם לספק לו מקום מתאים לעשות את זה. ארגז חול שמתפקד בתור שירותים לחתולים הוא פתרון נהדר, ותוכלו לקנות אותו בחנויות לציוד חיות. הקפידו לקנות ארגז בגודל מתאים, ואל תשכחו לנקות אותו מידי פעם כדי שהחתול שלכם ירגיש בנוח להשתמש בו.

שירותים לחתולים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »