חיפוש

כמה זמן לוקח להגיע לנתב"ג מרעננה?

תיבת המייל שלנו התמלאה בהודעות שנכתבו על ידי גולשים רבים שמתגוררים ברעננה וסביבתה. רבים מהם מבקשים לדעת כמה זמן ייקח להם להגיע מרעננה אל שדה התעופה בן גוריון. שכן, בימים האחרונים ישנם עומסים חריגים בדרכים שהופכים כל נסיעה לממושכת. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם זמנים מעודכנים שכדאי שתכירו בהם.

 

משך ההגעה משתנה בהתאם לקריטריונים שונים

קוראים יקרים, רגע לפני שנציג בפניכם את משך הנסיעה שהתגלה בפנינו, אתם צריכים לדעת כי הדבר תלוי בכמה קריטריונים שמשתנים מרגע אחד לאחר, הנה הם:

  1. שעת היציאה
  2. הפגנות חריגות שצפויות להתקיים בכבישים
  3. עבודות בכביש
  4. המסלול הנבחר

חשוב מאוד שתכירו ב – 3 קריטריונים אלה, כדי שתוכלו להבין מה גורם לנסיעה להיות קצרה או ממושכת. עכשיו, כשאתם מכירים בהם, אפשר להמשיך למשך הנסיעה שהתגלה בפנינו ב – 2 שעות ביממה: בשעות העומס של הבוקר ובשעות הלילה שבהם הכבישים ריקים בדרך כלל.

כמה זמן לוקח להגיע לנתב"ג מרעננה?

כמה זמן צפויה לארוך הנסיעה במסלול זה בשעות העומס של הבוקר?

מי שיצטרכו לנסוע אל שדה התעופה מרעננה בשעות העומס של הבוקר, צפויים לעמוד בכבישים לפחות כשעה ורבע. נציין כי במקרים מסוימים, הנסיעה אף עשויה להתארך. שכן, זה תלוי במסלול הנסיעה הנבחר. אנו ממליצים להזמין מראש מונית לנתב"ג בשעות העומס, מכיוון שנסיעה שכזו צפויה להיות קצרה יותר מאשר נסיעה ברכב פרטי.

 

זו הסיבה שבגינה מונית צפויה להביא אתכם לשדה בזמן קצר יותר

כאמור, הזמנה של מוניות לנתב"ג מרעננה צפויה לקצר לכם את משך הנסיעה. נסביר לכם כי קיצור זמני הנסיעה בא לידי ביטוי בעקבות נתיבים מהירים לתחבורה הציבורית שבה המונית יכולה לנסוע. מדובר באותם נתיבים שאתם בדרך כלל עומדים לצידם בפקק ומגלים כי הם ריקים. בירור שערכנו העלה כי נסיעה על מונית בשעות העומס צפויה לקצר את משך הנסיעה בחצי שעה לפחות. אם לא די בכך, הנסיעה הזו חוסכת מכם חיפושי חניה מתישים ברחבי השדה.

כמה זמן לוקח להגיע לנתב"ג מרעננה?

כמה זמן צפויה לארוך הנסיעה במסלול זה בשעות הלילה?

מי מכם שהזמינו טיסת לילה, צפויים לגלות כי משך הנסיעה הינו קצר באופן משמעותי מהנסיעה של שעות הבוקר העמוסות. נסיעה מסוג זה צפויה לארוך כ – 35 דקות בלבד. נציין כי הנסיעה עשויה להתארך ב – 15 דקות בממוצע בלילות שבהם יש עבודות בכביש באיילון או בכבישים ראשיים אחרים.

 

לסיום

משך הנסיעה מרעננה לשדה התעופה בן גוריון משתנה בהתאם לקריטריונים שונים. עכשיו אתם מכירים בהם מקרוב ויודעים מתי כדאי לצאת לשדה התעופה ואיך הכי כדאי לעשות זאת (באמצעות מונית כמובן), כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם תחנת מוניות שמגיעה לרעננה ולצאת לכיוון השדה בנינוחות מקסימלית. נאחל לכם בהזדמנות זו נסיעה טובה וטיסה נעימה!

כמה זמן לוקח להגיע לנתב"ג מרעננה?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
סיור ברומא
5 טיפים לבחירת סיור ברומא

בין אם חשקה נפשכם בחופשה סובבת תרבות ומוזיאונים, אתם להוטים לצאת למסע קולינרי מדהים, מתכננים ירח דבש רומנטי או דווקא חופשה בהרכב משפחתי – רומא

קרא עוד »