חיפוש

כמה סוגי ברכונים קיימים?

מי שרוצים להעניק מתנה מיוחדת לאדם אהוב או לאורחים באירוע, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר ברכונים מעוצבים. הדבר מוביל אותם לגלות כדרך אגב כי ישנם סוגים רבים של ברכונים שכוללים תוספות של ברכות, שירים ותפילות. יצאנו לבדוק מה הם סוגי הברכונים הנפוצים ביותר, כדי להקל על הבחירה בקרב מי שמתעניינים בתחום. הישארו אתנו ותגלו מה הם 4 סוגי הברכונים שנמצאים בכל בית יהודי.

 

תכירו את ברכון מספר 1: ברכון כיס מהודר כללי

הברכון הראשון שבחרנו להציג בפניכם הוא ברכון כיס מהודר כללי. מדובר בעצם בברכון שמגיע באחד מהעיצובים הבאים:

  • ברכון מתקפל
  • ברכון בספרון

מי שמזמין ברכון מהודר שכזה, יכול להיות בטוח כי ניתן יהיה לקחת אותו ממקום למקום בקלות, משום שהוא נכנס לכיס הבגד. נציין כי במקרים מסוימים, ניתן לבחור את העיצוב של הברכון. כלומר, לחרוט פרטים על גבי המעטפת החיצונית ולהוסיף מסגרת מעוצבת שתופיע מסביב לברכה.

כמה סוגי ברכונים קיימים?

תכירו את ברכון מספר 2: ברכון כיס לבר מצווה או בת מצווה

כל אחד מחזיק בביתו כמה ברכונים מעוצבים שהוא קיבל בעבר באירועים שונים. שכן, חלוקה של ברכונים בחתונות, בר מצוות ובת מצוות נחשבת למנהג ידוע. בחרנו להציג בפניכם את ברכון הכיס שמחולק לא פעם באירוע בר ובת מצווה, מכיוון שגילינו שמדובר בברכון הנפוץ ביותר שקיים בכל בית יהודי. כדאי שתדעו שגם את הברכון הזה ניתן לעצב באופן אישי, למשל:

  • אפשר להוסיף חריטה של שם חתן או כלת המצווה
  • אפשר להוסיף חריטה של תאריך האירוע
  • אפשר לבחור בעיצובים מיוחדים שיופיע על גבי הרקע של הברכות ועוד

 

תכירו את ברכון מספר 3: ברכון כיס אותיות גדולות

הברכון השלישי מיועד למי שמתקשים בקריאה של אותיות קטנות. שכן, זה ידוע שברכוני כיס קטנים מודפסים לא פעם באותיות קטנות, כדי לחסוך במקום. אם אתם או קרובים שלכם מעדיפים לברך מברכון עם אותיות גדולות, כדאי שתבחרו בברכון מסוג זה.

כמה סוגי ברכונים קיימים?

תכירו את ברכון מספר 4: ברכון לשבתות

הברכון הרביעי במספר שנכנס למדריך זה הוא ברכון שכולל גם שירי שבת. מדובר בברכון שמשמש משפחות רבות שיושבות סביב שולחן השבת מידי שבוע. ברכון מסוג זה משמש לארוחה כולה, מכיוון שהוא כולל את כל הברכות והשירים שנהוג לשיר סביב שולחן השבת.

 

לסיום

יש כל מיני סוגים של ברכונים שמתאימים לימים מסוימים בשנה ולאירועים שונים. רוכזו בפניכם עד כה 4 הברכונים הנפוצים ביותר, כך שבשלב זה, נותר לכם רק לבחור את הברכון המתאים ביותר עבורכם או עבור האורחים שלכם (שצפויים לקבל אותו במתנה) ולהזמין אותו מבית דפוס מקצועי. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו בברכון המתאים ביותר עבור כל הנוכחים ושתמיד תשכון סביבכם הקדושה.

כמה סוגי ברכונים קיימים?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא