חיפוש

כמה עולה גיזום עצים – המחירון המלא

הרבה פעמים אנו נתקלים בצורך לבצע פעולה מסוימת, אך לא מבצעים אותה בגלל המחיר היקר שהיא תעלה לנו. באופן כללי מחיר גיזום סטנדרטי לא יעלה על 3,000 ₪. על כל עבודה המחיר שיגבה יהיה שונה. כאן ריכזנו עבורכם מחירים מעודכנים לזמן כתיבת השורות. אם אתם מעוניינים לדעת את המחיר המעודכן, תמיד תוכלו ליצור קשר עם חברות הגיזום השונות ולבצע השוואת מחירים.

 

כמה עולה לגזום עץ?

משיחה עם מומחי אומן הגיזום, החברה המובילה בגיזום עצים מקצועי ויעיל, עולה כי השאלה הזו באה במקומה. "הרבה אנשים יוצרים איתנו קשר כדי לברר מחיר. הם מופתעים מהמחיר והם מזמינים את השירות אליהם. לא כל עבודת גיזום ניתן לדחות בגלל מחיר, ולכן, כשהמחיר הוא נוח, אין סיבה לשלם מחיר יקר".

חשוב לדעת כי קיימות חברות גיזום שונות המציעות שירותי גיזום במחירים מצחיקים אך חשוב להיזהר מהן בגלל מקצועיותן המוטלת בספק רב. אין סיבה שתשלמו מחיר על עבודת גיזום שעלולה לסכן אתכם. בררו עם החברה אליה אתם פונים, את רמת מקצועיותה בביצוע העבודה הנדרשת לכם.

 

מחירון גיזום עצים

נעזרנו בחברת אומן הגיזום הידועה במחירים הטובים לה, כדי להציג לכם מחירון גיזום עצים המכיל את טווח המחירים המקובל לגיזום עצים. חשוב לדעת שלא ניתן לקבוע מחיר על עבודת גיזום לפני שיודעים במה מדובר. כל עבודה תישא מחיר אחר בהתאם למורכבות העבודה.

סוג העבודה טווח המחירים המקובל
גיזום עץ נמוך מ-4 מטר המחיר נע בין 300 ל-550 ש"ח
גיזום עץ גבוה הנמוך מ-7 מטר המחיר נע בין 600 ל-1200 ₪.
גיזום עץ גבוה מעל 7 מטר ועד 15 מטר המחיר ינוע בין 1000 ל-2500 ₪.

כאן ציינו עבורכם את מחירי גיזום עצים. לכריתת עצים המחיר יהיה שונה ויקר יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מורכבות העבודה משפיעה על מחירה. ולכן, ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר, תצטרכו לשלם עליה מחיר יקר יותר.

 

מה משפיע על מחיר הגיזום?

כמו כל דבר, מידת המקצועיות של איש המקצוע המבצע את העבודה, משפיעה באופן ישיר על המחיר הנגבה. איש מקצוע מתחיל, לא יגבה מחיר יקר לעומת איש מקצוע מוסמך ובעל וותק בתחום. כשאתם עורכים השוואות מחיר בין חברות גיזום שונות, חשוב שתבררו את מידת המקצועיות של החברה. אם עבודת הגיזום תצריך עבודה בגובה לדוגמא, תצטרכו עובד שעבר גם הכשרה לגיזום עצים מקצועי וגם הכשרה לעבודה בגובה.

יחד עם זאת, גם כמות העובדים הנדרשים לביצוע העבודה משפיע באופן ישיר על מחיר העבודה. עבודת גיזום שמצריכה 3 אנשי צוות לדוגמא, תהיה יקרה יותר מעבודת גיזום שאיש מקצוע אחד יכול לבצע בכוחות עצמו. ראינו כי קיימים משתנים רבים המשפיעים על מחיר עבודות הגיזום.

עץ חתוך

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »