חיפוש

כמה עולה להוסיף חלון לבית

בענף הבנייה כיום ישנה מגמה הולכת וגוברת לשימוש בכמויות גדולות של בטון שכן זהו חומר יציב ועמיד יותר למפגעים שונים כגון רעידות אדמה.

מסיבה זו על הצורך לפתח טכנולוגיות חיתוך בטון מדויקות יותר משהיו בעבר – האופציה להפיל קירות בטון באמצעות פטישי אוויר היא מדויקת פחות ויוצרת נזק רב ולא מתאימה לעבודות מדויקות.

לכן היום השיטה הנפוצה ביותר לניסור בטון היא טכניקת היהלום המצריכה שימוש בכלים מתקדמים עבור תוצאה מדויקת ביותר.

 

פתיחת פתח לחלון או דלת בקיר בטון – מדוע זה מסובך?

כל עבודות הבטון הן עבודות קשות שכן מדובר בחומר קשה ביותר שנרצה לנסר באופן מדויק ככל האפשר מכיוון שאת הנזק קשה לתקן. כאשר מדובר בפתיחת פתח לדלת או לחלון בקיר בטון מדובר על עבודה מורכבת עוד יותר, שכן על הניסור להתבצע באופן מדויק ביותר ללא כל חריגות וסימנים על הקיר.

 

באיזה כלים נשתמש לפתיחת חלון או דלת בקיר בטון?

במקרים בהם נרצה לפתוח פתח בקיר בטון לחלון או לדלת, נשתמש לרוב בשני כלים עיקריים:

מקדח בטון:

מדובר במקדח עוצמתי ביותר כאשר בקצה שלו ישנה שכבה דקה של יהלומים. היהלומים מחזקים את המקדח והופכים את עבודתו למדויקת ביותר.

 

מסור יהלום:

מסור יהלום הוא כלי שמשתמשים בו בעבודות בטון רבות. מדובר במסור דיסק בעל להב משונן וחד המסתובב במהירות רבה, ובדומה למקדח בטון גם הוא מצופה בשכבת יהלומים כתושים המחזקים ומדייקים את עבודתו. כידוע, יהלום הוא חומר חזק ביותר ועמיד בפני פעולות ניסור אינטנסיביות כאלה ומסייע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

כיצד ננסר פתח לחלון או דלת ללא חריגות?

ניסור בטון היא פעולה שתמיד יש לבצע באופן המדויק והקפדני ביותר, ופתיחת פתח לחלון או דלת לא יוצאת מכלל זה. את העבודה יש לבצע ללא שום חריגות שישאירו סימנים מכוערים על הקיר.

כדי לפתוח פתח בקיר בטון ללא חריגות, נשתמש תחילה במקדח הבטון: נשרטט את המלבן המתוכנן להיות פתח לחלון או לדלת בקיר ובכל פינה של מלבן זה נקדח חור באמצעות המקדח. לאחר מכן, ננסר באמצעות מסור היהלום בין ארבעת החורים לאורך הקווים ללא שום חריגות. הניסור נמשך עד שמגיעים לפינה, ואין צורך להמשיך מעבר לכך שכן הפינה כבר מנוסרת.

 

כמה תעלה פתיחת פתח לחלון בקיר בטון?

באופן כללי, עבודות ניסור בטון מתומחרות לפי מטר ניסור – אתם משלמים לפי אורך הניסור הנדרש. אופן התשלום התמחור המשתלם ביותר ללקוח הוא שככל שהוא נדרש לניסור רב יותר, כך המחיר פר מטר ירד.

 

מי מספק שירותי ניסור בטון?

מומלץ לשכור אך ורק חברות המתמחות בניסור בטון לצורך עבודות אלה. חברת POWER מספקת שירותי ניסור בטון שונים ברחבי כל הארץ, ומקפידה להשתמש בכלים המתקדמים ביותר בשוק ולבצע את העבודה באופן מדויק ואיכותי שיעמוד בציפיות שלכם.

 

אישה עומדת ליד חלון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חקר תכונות הקרקע
מהי הנדסת קרקע ומתי תזדקקו לה  

הנדסת קרקע היא תחום הנדסי ממוקד אשר עוסק בחקר תכונות הקרקע ויישומן בתחום הבנייה. מהנדסי קרקע בודקים את הרכב הקרקע ותכונותיה הפיזיקליות והכימיות באתר נתון,

קרא עוד »