חיפוש

כמה עולה להתקין חלונות אלומיניום

אומרים ש"העין הם החלון של הנשמה" , ואנחנו טוענים שחלונות הם לב הבית, הם אלו שמכניסים אור לבית, דרכם אפשר לראות את הנוף, והם כוללים מגוון של סוגים וחומרים. בכתבה הבאה נסביר לכם על חלונות אלומיניום, הפופולאריים ביותר ולא בכדי, איך בוחרים נכון מתקין של אלו, ומה חשוב לדעת בהתקנת חלונות.

 

אז באיזה סוג חלון כדאי לבחור, ולמה לשים לב?

חלונות אלומיניום הם המבוקשים ביותר בשוק, שכן האלומיניום הוא חומר איכותי שמחזיק שנים רבות, ניתן ליצור איתו במהירות ובקלות סוגים רבים של חלונות, בעל יכולת אטימה ובידוד מעולה, וניתן להתאים אותו לעיצוב הבית. לפני שתזמינו מתקין חלונות אלומיניום יש להבין היטב את צרכי הבית, את גודל הפתחים המדויק ומספרם, ולהחליט באיזה סגנון תרצו לעצב את חלונות הבית שלכם. שימו לב כי ככל שפתחי החלון יהיו רבים יותר, כך העלות של התקנת או החלפת כל חלון תהיה נמוכה יותר. דבר נוסף שיש לדעת לפני שאתם בוחרים מתקין הוא סוגי פתיחת חלונות. הפתיחה המסורתית היא פתיחת הזזה, מתאימה לילדים, בטיחותית, ואינה מפריעה לתנועה בחדר. תוכלו לבחור בפתיחת הזזה לכיס – זוהי פתיחה המאפשרת חדירה מקסימלית של אור ואוויר לחלל החדר שלכם, מבלי להפריע לשימוש חפצים בחדר. בין הסוגים הנוספים נכללים גם פתיחת ציר, פתיחת כנף חלון בשיפוע, ועוד רבות.

 

השיטה הייחודית בארץ שתחולל קסמים בביתכם

שיטת קליל סיסטם מציעה שיטה ייחודית לפיתוח וייצור חלונות הכוללת תכנון קפדני של כלל מרכיבי המערכת ואיכות החומרים. זוהי השיטה היחידה בארץ המתייחסת לדלתות ולחלונות כמערכות שצריכות לעבוד בסנכרון מושלם והיא מעניקה שפע של פתרונות לפתחי הבית. שיטה זו מיושמת על ידי מתקין מורשה בלבד, מעניקה לכם 7 שנות אחריות, ותספק לכם שירות שיחזיק באיכות מצוינות לשנים רבות.

 

כמה כל הטוב הזה עולה?

התקנת חלונות אלומיניום תעלה לכם בין מאות לאלפי שקלים, תלוי כמובן במספר החלונות, בגודל פתחי הבית בהם תרצו להתקין, וכן בסוג החלונות. בעת בחירת מתקין חלונות או קבלן אלומיניום יש לשים לב שבעל המקצוע הינו מוסמך כמובן, בעל המלצות אמינות וניסיון רב, וכן שהינו בן אדם אדיב, אמין, ובעל יחסי אנוש טובים. מתקין חלונות צריך להיות מנוסה ומומחה בתחומו, שכן חלונות משפיעים על איכות חייכם בבית ועל בטיחותכם, ועל כן יש לוודא שבחרתם במתקין הטוב ביותר. שימו לב שבחרתם במתקין מורשה של קליל – תוכלו לוודא זאת על ידי עיון ברשימת המתקינים המורשים של החברה, הנמצאת באתר האינטרנט של קליל. כל מתקין מורשה של קליל הינו בעל תעודה אישית הכוללת את שמו, תמונתו ואת תוקף התעודה שלו, כך שלא תוכלו להתבלבל. אם אינכם בטוחים שבחרתם במתקין מורשה, צרו קשר עם קליל על מנת לוודא זאת, וכדי לקבל המלצה על מתקין מורשה שיבצע לכם את התקנת החלונות על הצד הטוב ביותר.

בניין מגורים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »