חיפוש

כמה עולה שירות פירוק אוטו?

יש שורה ארוכה של סיבות שגורמת לנו, בעלי הרכבים, לבדוק פרטים על שירותים לפירוק האוטו. מי מכם שהופנו לקבל את שירות זה, כנראה תוהים לגבי העלות שלו. אם כך, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי ירכז את כל הפרטים החשובים בנושא, כדי שתוכלו להכין את הכיס לקראת הפירוק. הישארו כאן ותצאו מומחים בתחום.

 

פירוק רכבים – מתי צריך להשתמש בשירות?

בעוד כמה רגעים נציג את האינפורמציה העדכנית שנוגעת לעלויות של שירות לפירוק אוטו. רגע לפני שזה יקרה, נסביר לכם מהו הליך הפירוק המדובר. הכוונה לפעולה שמתבצעת על ידי בעל מקצוע מוסמך שיש בידיו מגרש רכבים ורישיון לדבר. הוא מקבל לידיו רכבים שהוגדרו כ"טוטאל לוסט" או רכבים שדורשים תיקון יקר ערך, שבעליהם החליטו שלא לבצע אותו מסיבה כזו או אחרת.

כלי רכב

כמה תשלמו על ההליך?

יש הסוברים שהליך פירוק אוטו מצריך תשלום גבוה מבעל הרכב. אם חשבתם כך, כדאי שתדעו שמדובר בטעות נפוצה. שכן, במרבית המקרים אתם צפויים לקבל תגמול על מסירת הרכב שלכם לבעל המגרש. שכן, הוא יכול להשתמש בחלקי הרכב ולמכור אותם הלאה כחלקי חילוף למוסכים. כך שאתם לא צריכים להוציא שקל מהכיס, אלא רק לקבל לידיכם סכום הוגן שיהיה תואם לרכב שמסרתם.

 

מה הסכום הממוצע?

התשלום הממוצע שאתם עשויים לקבל על הרכב נע בין 500 ₪ ל – 2,000 ₪. אין באפשרותנו להציג בפניכם את הסכום המדויק, מכיוון שהתמחור נקבע תוך מתן תשומת לב לקריטריונים הבאים:

  • סוג הרכב
  • גודל הרכב
  • מצב הרכב

 

ראוי לציין שהקושי בהצגת מחירים מדויקים באה לידי ביטוי בעקבות הצעות מחיר משתנות שנקבעות על ידי בעלי המגרשים עצמם. כך שיכול להיות שבעל מגרש אחד יציע לכם סכום X לתשלום, בעוד אחר יציע סכום Y.

 

טיפ: כך תבחרו את השירות הטוב ביותר

פנייה לקבלת שירות פירוק אוטו חייבת להתבצע תוך בירור מעמיק אודות טיב השירות של בעל המגרש. שכן, אתם תצטרכו להסתייע בו, כדי שיתאפשר להביא את הרכב לפירוק. לכן, ההמלצה היא לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות המגרש הנבחר בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת, לדוגמא: רשתות חברתיות, לשונית הביקורות של גוגל ופורומים שעוסקים ברכבים. שם תוכלו למצוא את כל הפרטים שיאפשרו לכם לבצע בסופו של דבר את הבחירה הנכונה עבורכם.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות של הליך שירות פירוק לאוטו. בשלב זה אתם יודעים שאתם אלה שתצטרכו לקבל את הכסף, אך מי שקבוע את התמחור הוא לא אחר מבעל המגרש שיקבל לידיו את רכבכם. כעת נותר לכם לבדוק פרטים אודות בעל מגרש שהתגלה כמומלץ, כדי שתוכלו להכיר בטיב השירות שלו ובאפשרות לשליחת גרר שיקל על הליך מסירת הרכב מביתכם ועד מגרש הרכבים.

אוטו

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא