חיפוש

כמה עולים טיפולי השיניים בטורקיה?

כאשר אנחנו סובלים מכאבי השיניים המעיקים שדורשים טיפול מקיף, אנחנו ישר חושבים על החור בכיס שאותם טיפולים הולכים לעשות לנו. הרי כולנו מדברים במושגים של "כמה בתים בנינו לרופא השיניים שלנו". עם זאת, ניתן להוזיל קצת את המחירים ולקבל טיפול מקצועי וברמה גבוהה. כל זאת, יחד עם טיסה ליעד יפה ואטרקטיבי ובמחיר מהזולים שניתן למצוא בעולם – אנחנו מציגים לכם מגוון טיפולי שיניים שניתן לעשות בטורקיה ולחסוך כמות מטורפת של כסף.

 

למה דווקא טורקיה

אז לפני שנעסוק בנושא טיפולי שיניים בטורקיה ועלותם, נשמח לספר לכם קצת על המדינה עצמה – טורקיה משתרעת על פני שתי יבשות מרכזיות – אירופה ואסיה. משכך, ניתן למצוא בה נוף מגוון מאד.

מצד אחד מדובר בשטח הררי גבוה מאוד ומצד שני ערי חוף וים. הסיבה שישראלים כה אוהבים לנפוש בה, למעט המחיר הזול והטיסה הקצרה – היא מזג האוויר הים תיכוני, אשר מהווה כזה הנוח לביקור במרבית עונות השנה. יתרה מכך, האוכל המקומי במדינה מבוסס על אוכל רחוב עשיר, תבלינים וממתקים.

בטורקיה אפשר למצוא הכל מלונות הכל כלול, מסלולי טיפוס בהרים גבוהים, רפטינג בנהרות וערים מערביות המשלבות מזרח ומערב.

 

טיפולי שיניים – דווקא בטורקיה

בשנים האחרונות ישנה מגמה משמעותית של תיירות רפואית, במסגרתה אנשים נוטים לטוס למדינות זרות, לבצע פרוצדורות רפואיות ולהשקיע את יתרת הזמן בטיולים. טורקיה מהווה יעד אטרקטיבי לכל המדינות האירופאיות מכיוון שהיא מציעה מגוון שירותים רפואה ואסתטיקה במחירים ששוברים את השוק.  כך, ניתן למצוא רופאים שמבצעים השתלת שיער זולה, ניתוחים פלסטיים ואף טיפולי שיניים אשר ניתנים על ידי רופאי שיניים מקצועיים רבים הממוקמים ברחבי טורקיה.

 

מחיר טיפולי השיניים

בטורקיה מציעים מגוון רחב של טיפולי שיניים – במסגרתם, ניתן למצוא שירותי הלבנת שיניים, יישור שיניים, כתרים לסתימות ועוד. ככל שטיפול יותר יקר בארץ, כך ניתן לראות נהירה רחבה יותר לטורקיה. לדעתנו, אין צורך בפירוט דקדקני של המחירים, אשר מטבע הדברים משתנים בין קליניקות, אך מבירור מקיף וקריאה נרחבת באינטרנט, ניתן לראות כי המחירים נמוכים בין 50% ל-70% מטיפולים זהים אשר ניתנים בישראל או מדינות מערביות אחרות.

 

תיאום נסיעה לקליניקות בטורקיה

ככלל, ראוי שכאשר אתם טעים לטיפול רפואי בטורקיה תמצאו רופאים אשר מתמחים בטיפול הספציפי אותו אתם רוצים לעשות. מכיוון שהדבר עשוי להיות דורש וקשה, אנחנו ממליצים לכם לחפש חברות אשר ידאגו לתאם את ההליכים עם מרפאות בטורקיה ולוודא שאתם עוברים את התהליך צורה היעילה והנוחה ביותר, תוך שמירה על איכות הטיפול ומקצועיות מירבית.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים במציאת מחירים אטרקטיביים שנועדו לטפל בבעיות הרפואיות או האסתטיות שאתם חווים, אנחנו ממליצים לפנות לרופאים טורקים אשר יהיו זולים בחצי. במידה שאתם מעוניינים בהשוואת מחירים, ישנם מספר חברות אשר מקשרות בין הקליניקות בארץ לקליניקות בטורקיה ויסייעו לכם בכל דבר ועניין. בהצלחה!

שיניים לבנות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא