חיפוש

לאיזה מטרה מתאים קמפיין ביוטיוב

קידום באמצעות קמפיין ביוטיוב הינו אחד הדרכים הטובות ביותר לצבור פרסום, לקוחות ומודעות ציבורית. אין זה משנה אם אתם ארגון למטרות צדקה, בית עסק או מעוניינים לפרסם את כישוריהם, יוטיוב מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות, גם רשת חברתית עולמית, גם לוח פרסום יעיל, וגם חשיפה ענקית שלא תשאיר אף אחד אדיש אליכם. 

 

יוטיוב

יוטיוב הינה פלטפורמת סרטוני וידיאו שיתופיים השייכת כיום לגוגל ונחשבת לרשת החברתית הפופולרית ביותר אחרי פייסבוק. ביוטיוב ניתן לפרסם בנוסף לתכנים בידוריים גם סרטוני מודעות לנושאים שונים, קידום פעילויות צדקה, ידע ולימודים בתחומים מגוונים ועוד.

ניתן גם ליצור ערוץ ביוטיוב אשר בו תוכלו להציג את עצמכם ואת רעיונותיכם או שירותיכם השונים ולצבור קהל עוקבים. פרסום ביוטיוב אפשרי במסלול חינמי של העלאת סרטוני פרסומות, מסלול ממומן או פתיחת ערוץ פרטי למנויים.

קמפיין ביוטיוב

לאיזה מטרה מתאים קמפיין ביוטיוב?

קמפיין פרסומי ביוטיוב הולם כל מטרה שתרצו, בין אם אתם ארגון צדקה, עמותה להעלאת מודעות הציבור לנושא מסויים, אנשי מקצוע ומומחים המעוניינים להציג לראווה את כישוריהם, בית עסק או כל דבר אחר. ישנם רבים היוצרים בעצמם סרטונים ומעלים לרשת כדי לצבור עוקבים, אך לא לכל אחד יש את הידע, הנסיון או היכולת לעשות זאת.

בדיוק בשביל זה הוקם אינסייט, משרד פרסום דיגיטלי . המומחים של אינסייט ידריכו אתכם ויסייעו לכם לנהל קמפיין פרסומי ביוטיוב לכל מטרה. לפרטים נוספים הכנסו עוד היום לאתר החברה.

 

כיצד זה נעשה?

מאחר ויוטיוב הינה פלטפורמה של סרטוני וידיאו, הדרך הטובה ביותר לנהל בה קמפיין פרסומי היא באמצעות סרטונים. להלן הדרכים השונים בהם תוכלו לפרסם ביוטיוב:

  • קידום ממומן – הדרך הקלה ביותר היא באמצעות קידום ממומן שבאמצעותו אתם משלמים ליוטיוב כדי שתקדם את הבאנרים או סרטוני הפרסומת שלכם בתחילת כל סרטון שהצופה מבקש לראות.
  • קידום באמצעות סרטוני הסברה – תוכלו להכין סרטון או סדרת סרטונים באמצעים ביתיים או באמצעות חברת פרסום, תלוי בגודל התקציב שלכם, ובו אתם מסבירים על עצמכם, על הארגון או העסק שלכם, מטרתו והרזומה שלו. את הקישור לסרטון תוכלו להפיץ באמצעות הניוזלטר לקהל לקוחותיכם או לקהל היעד שלכם.
  • הקמת ערוץ פרטי – הקמת ערוץ פרטי לסדרת סרטונים או 'לייבים' שלכם, בהם אתם מראים או מדברים על הנושא המרכזי שלכם, צוברים עוקבים ולמעשה מקימים קהילה סביבכם. הקהילה הזו יכולה להיות קהילת תורמים, קהילת לקוחות או מעריצים שרופים שלכם.

 

לסיכום

יוטיוב הינה רשת חברתית חובקת עולם שהפופולריות שלה שניה רק לפייסבוק. יוטיוב הינה פלטפורמה לסרטוני וידיאו, ולכן תוכלו לקדם את העסק או הארגון שלכם באמצעות סרטונים שתכינו בעצמכם או שחברת הפרסום שלכם תפיק לכם, תוכלו לבחור לפרסם באמצעות קידום ממומן או להקים ערוץ פרטי משלכם.

קמפיין ביוטיוב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא