חיפוש

לאילו עסקים כדאי להשקיע בפיתוח משחקים?

לשחק במחשב פעם היה נראה דבר שרק קבוצה של אנשים הייתה אוהבת לעשות, בעיקר בתקופת הילדות. אך כיום, עניין הגיימינג הוא עסק שרק הולך וגדל ויותר אנשים מאוכלוסיות שונות נהנים מימנו ועוסקים בו. האם בתור עסק שווה להשקיע בפיתוח משחקים מסוג זה? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

במה נשחק?

משחקים בסמארטפון נהיו טרנדיים וכיום גם אנשים שלא נחשבו כחובבי מחשבים או גיקים יכולים למצוא את עצמם מבלים שעות רבות מול המסך. קיימים משחקים מכל הסוגים כאלה שהם לעונה חולפת, כאלה כמו משחקי קונסולות שנאמדים במיליארדי דולרים, משחקים מול אנשים אחרים ועוד.

 

עלייה בשוק

כפי שציינו, בתחילה עולם משחקי המחשב היה מאד ממוקד ובעיקר מי שהתחבר אליו היו אנשים ספציפיים שאוהבים את העולם המסוים. אך בעשורים האחרונים ניתן לראות כי יותר ויותר אנשים מתחברים לתחום והשוק עלה. בשנת 2007 שוק משחקי הוידאו היה שווה ל- 9.5 מיליארד יורו בלבד ואילו בשנת 2018, השווי היה של 134.9 מיליארד דולר קפיצה משמעותית ורבה ל- 11 שנים.

 

איך עושים זאת?

כיום גם אנשים שלמדו בצורה עצמאית את התחום וגם כאלה שעשו קורס פיתוח משחקים אונליין יכולים להשתלב בתחום ולהיות מתכנתי משחקים בין אם בחברות העוסקות בתחום ובין אם באופן עצמאי. כך או כך יש חשיבות ללמוד את הנושא לעומק בצורה מקצועית כי השוק הוא רחב ועשוי להיות תחרותי. ככל שתתמקצעו ותדעו מה הקהל יעד מחפש, כך תוכלו להצליח יותר מאחרים.

 

למה כדאי לכם ללמוד בקורס?

בקורס של פיתוח משחקים הכולל אפשרות של למידה אונליין, תלמדו את יסודות התחום בצורה המקצועית ביותר. קורס בתחום יודע מה השטח מבקש ומה צרכני השוק רוצים ולפי זאת נותן את הכלים המותאמים. בנוסף, התעודה שתקבלו בקורס תוכל לתת לכם עדיפות על מי שלא קיבל אותה. כמו כן, תוכלו לקבל את ההסברים בצורה מונגשת ומקצועית מאנשים שמבינים בתחום.

 

אתם עסק? זה משתלם לכם

בשנים האחרונות ניתן לראות כי עסקים בישראל העוסקים בתחום של משחקים מסוג זה זוכים להצלחה גדולה. מייסדים של חברות ועסקים שונים בתחום העידו כי הפכו משחק פשוט להצלחה מסחררת, מבלי להשקיע בכך הרבה. הסכומים שקיבלו על פרויקטים מסוג זה מגיעים למיליוני דולרים. לכן, ההמלצה היא לחשוב טוב על התחום כיוון שהוא רווחי ולעיתים יכול להיות פשוט יותר מאחרים.

 

בסיכומו של דבר

תחום משחקי המחשב הוא נפוץ ופופולארי מאד בשנים האחרונות. אנשי עסקים בתחום זוכים להצלחה גדולה בעקבות הביקוש הרב שיש לו בשוק. על כן, אם יש עסק ברשותכם כדאי שתחשבו על התמקצעות בתחום פיתוח המשחקים על מנת לצאת עם רווחים גבוהים. קורס מסוג זה ניתן ללמוד פרונטלית או אונליין, בסופו ניתנת תעודת הסכמה שמעידה שהתמקצעתם בתחום וקיבלתם את הכלים הנחוצים.

פיתוח משחק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא