חיפוש

לא חייב אולם – 12 רעיונות שווים לבת מצווה בבית

חגיגת בת המצווה היא אירוע משמעותי ומרגש עבור כל משפחה. המעבר לגיל 12 מהווה ציון דרך חשוב בחיי הבת שהגיעה למצוות. אך אין חובה לערוך את האירוע באולם יקר ומפואר כדי שיהיה מיוחד ובלתי נשכח. במאמר זה נציג 12 רעיונות מקוריים וכיפיים לחגיגת בת מצווה מוצלחת בבית, בלי להוציא הון על אולם והפקה מפרכת.

נשתף באפשרויות מגוונות החל ממסיבת פיג'מות וכלה בערב כשרונות צעירים. נספק טיפים מעשיים לאירוע ביתי מהנה ומגבש. אין ספק שחגיגה בחיק המשפחה והחברים הקרובים ביותר תהיה מרגשת ומיוחדת עבור בת המצווה. אז בואו נראה כיצד נוכל להפוך את הבית למקום שמחה וגאווה לכבוד המאורע הגדול.

 

חגיגת פיג'מות

הפכו את הבית למסיבת פיג'מות ענקית! הזמינו את החברות עם פיג'מות צבעוניות ונעלי בית, הכינו אוכל קליל כמו פופקורן, שוקולד ופיצות, שימו מוזיקה וערכו משחקים ופעילויות כיפיות שמתאימות לאווירה. תוסיפו פינות צילום ואביזרי דיו להתחפשות וציור על הפנים. אפשר לקיים את האירוע בחצר, במרפסת או בסלון.

מסיבת פיג'מות

סדנת קישוט כובעים

סדנת עיצוב וקישוט כובעים היא רעיון כיפי ויצירתי לבת מצווה ביתית. קנו כובעים פשוטים מקש או בד, הכינו חומרי קישוט כמו נוצות, פרחים, סרטים ופנינים והזמינו את הבנות לקשט ולעצב את הכובעים בסגנון אישי. בסיום אפשר לעשות תצוגת אופנה של הכובעים. זו דרך מבדרת ליצור שי אישי ומיוחד למזכרת.

 

בוקר של פינוקים

הפתיעו את בת המצווה עם בוקר של פינוקים בבית. הכינו ארוחת בוקר מושקעת עם מאפים, שוקולד חם ופירות, ערכו לה מניקור ופדיקור, עטפו אותה במסכת פנים מפנקת ועשו לה תסרוקת ואיפור יפהפה. תוכלו גם להזמין מאפרת מקצועית לבית. תנו לה להרגיש כמו נסיכה לקראת המסיבה. אין ספק שמסיבת בת מצווה בבית תהיה מאוד מרגשת, מהנה ועם זכרונות לכל החיים.

 

סדנת קוקטיילים כיפיים

ארחו בר קוקטיילים כיפי בבית עם קורס הכנת קוקטיילים ללא אלכוהול. הזמינו ברמן שילמד את הבנות להכין קוקטיילים צבעוניים ומתוקים בעזרת מיצי פירות, קרח צבעוני, טעמים וקישוטים. כל בת תכין את הקוקטייל האישי שלה. בסיום אפשר לערוך טעימה ולבחור את הקוקטייל הטעים ביותר. פעילות מגבשת ובריאה.

 

ספא ביתי

ספא ביתי יהפוך את הבית לאואזיס של נינוחות. הקימו פינות עיסוי, מניקור ופדיקור, מסכות פנים ומרגועים חמים. ניתן לשלב גם יוגה ומדיטציה, הקראת סיפור מרגיע או נגינת מוזיקה רכה. הכינו כיבוד בריא ומשקאות תה צמחים. שלבו מתנות ספא כמו מגבת רחצה או נרות ריחניים. אווירת ספא מושלמת להרגעה ואיכות זמן.

 

מסיבת קריוקי

הפכו את הבית לכוכב קריוקי! הזמינו מערכת קריוקי ומסך, חלקו מיקרופונים לבנות, ותנו להן להוציא את כישרון השירה שבהן עם שירי פופ ושנות ה-90 שהן אוהבות. אפשר גם ליצור תחרות כישרונות ולבחור את הזמרת הטובה ביותר. תוסיפו לכך כיבוד קל ושתייה ותקבלו בילוי כיפי ומגבש.

 

טורניר משחקי חברה

ארגנו טורניר משפחתי במגוון משחקי החברה האהובים על בת המצווה – מונופול, טאקי, קופסה ועוד. חלקו לכל המשתתפים דפי ניקוד, ערכו סיבובי משחקים קצרים והכתירו את המנצח בכל משחק. בסיום חשבו את הניקוד הכללי ובחרו את הזוכה בתואר אלוף משחקי החברה. פרסו שוברי פיצה ופריטי משחק כפרסים לזוכים.

 

מסיבת ריקודים

אפשרו לבת המצווה להזמין את חברותיה למסיבת ריקודים בבית עם מוזיקה רועשת ככל העולה על רוחן. סדרו את הרהיטים ותלו כדורי דיסקו כדי ליצור אווירת מועדון. הגישו כיבוד קל ומשקאות. תנו פרסים לרקדניות הטובות ביותר ולריקודים המשותפים המוצלחים ביותר. זו מסיבה אנרגטית ומהנה שתישאר בזיכרון.

מסיבת ריקודים

תכשיטים ואביזרים

אפשרו לבנות ליצור בעצמן תכשיטים ואביזרי אופנה בסדנת יצירה. ספקו חומרים כמו חרוזים, קשתות, סרטים וחוטי רקמה והדריכו אותן כיצד ליצור צמידים, עגילים, טבעות ועוד. הן יכולות גם לקשט כובעים, תיקים וכדומה. כל בת תיצור את האביזרים האישיים שלה לארוע. פעילות יצירתית ומהנה.

 

יום כיף בבריכה

אם יש לכם בריכה בבית או באזור, ארגנו יום של כיף במים כאירוע הבת מצווה. בקשו מהבנות להביא בגדי ים ואביזרי שחייה ושחקו במשחקי מים. הכינו פינת כיבוד עם פירות ושתייה קלה. אפשר גם לערוך תחרות קפיצה למים. בילוי מרענן ומהנה במיוחד בימים חמים.

 

יום כיף ואתגרים

שלבו באירוע פעילויות אתגריות ומגבשות כמו מסלול מכשולים, ירי בקשת או טיול אופניים קצר בשכונה או בטבע. תוכלו לארגן תחרויות שונות כמו מירוץ שליחות עם משימות בדרך. גם משחקי חברה בחצר כמו משחק הכיסאות ועוד יהיו מהנים. שלבו פרסים לזוכות ודאגו לאוכל מחזק.

 

ערב כשרונות צעירים

אפשרו לבנות להפגין את כישרונותיהן בערב מופעי כשרונות צעירים. כל בת תכין מראש מופע קצר – שירה, ריקוד, קטע קומי, אקרובטיקה, נגינה וכדומה. הכינו במה עם שטיח אדום.

 

לסיכום

חגיגת בת המצווה בבית יכולה להיות חוויה משפחתית מלאת שמחה, גאווה ומשמעות עמוקה. ראינו שניתן לארח אירוע מושקע ומהנה בבית גם בלי לשכור אולם יקר. המפתח הוא להתאים את האירוע לאישיות של בת המצווה – האם היא אוהבת לרקוד? לשיר? ליצור? יש למצוא את הפעילות שתיהנה ממנה ביותר עם חברותיה.

שילוב ההורים והמשפחה הוא חשוב לאווירה מלאת אהבה. גם במסגרת תקציב מצומצם אפשר להפוך את הבית למקום קסום עם קישוטים, תאורה ופינוקים קטנים שיגרמו לבת להרגיש מיוחדת. זכרו שהדבר החשוב ביותר הוא לחגוג יחד את הצעד המשמעותי הזה בהתבגרותה. מזל טוב!

בת מצוה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »