חיפוש

מתי מומלץ לבנות אתר לעסק שלכם

מזל – טוב, הקמתם עסק. בניתם תכנית עסקית, פתחתם חשבון בנק, חשבתם על שם, עשיתם את כל ההליך הבירוקרטי ואפילו שכרתם עובדים. כעת הגיע הזמן לבניית אתר לעסק שלכם.

מצד אחד, כל הסביבה אומרת לכם ״אם אין אתר – העסק לא קיים״.

מצד שני, בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים מצליחים להביא לקוחות ואף לשגשג רק על בסיס הרשתות החברתיות, שלעיתים מהוות תחליף זמני לאתר.

אמנם אין תחליף קבוע לאתר עבור העסק, אבל הוא לאו דווקא נחוץ על ההתחלה.

אז נשאלת השאלה – מתי מומלץ לבנות אתר לעסק שלכם?

 

כשיש תקציב

אם כרגע הקמתם עסק, כנראה שיש לכם לא מעט הוצאות ולא הרבה הכנסות (אם בכלל). הקמת עסק זה דבר יקר ולוקח זמן עד שהוא מתייצב ונהפך לרווחי. לכן, בתקופת ה״לידה״ של העסק היד כבדה על הארנק ומוציאים כסף רק כשזה הכרחי. את כל השלב של הפרסום והשיווק באינטרנט חובה לעשות ולא לדחות, אך ניתן להתחיל מפרסום ברשתות החברתיות ולצבור עוקבים. העוקבים האלו יתחילו להניע את העסק, יפרסמו אותו ויביאו לקוחות נוספים שיהיו מוכנים לשלם עבור המוצר אותו אתם מוכרים. לאחר שתהיה הכנסה ראשונית מספקת, ניתן יהיה לבנות אתר רציני לעסק. אפשר להקים אתר בכל מיני רמות מחירים, וניתן אפילו לעשות זאת באופן עצמאי דרך פלטפורמות שונות. אך בשביל שהאתר יראה טוב וימשוך אליו לקוחות – אין מנוס מהשקעת תקציב עבור זה.

 

כשרוצים לשדר רצינות

כאמור, אם מתאמצים ומשקיעים ניתן למשוך לקוחות דרך כל מיני פלטפורמות. אך כאשר תרצו שבית העסק ישדר רצינות, או כאשר תרצו לקדם אותו מול לקוחות חזקים וחשובים – תהיו חייבים לבנות אתר. רשתות חברתיות והבאת לקוחות מפה לאוזן זה טוב ויפה, אך אף בית עסק שמכבד את עצמו לא נשאר ללא אתר בכלל. האתר הוא לא רק כרטיס הביקור של בית העסק אלא הרושם הראשוני של כל אדם שבא להכיר את העסק. בכל מייל ומכתב תופיע כתובת האתר, כל לקוח שיתעניין בכם תשלחו לו לינק לאתר ואפילו ברשתות החברתיות תמיד יהיה קישור לאתר. ומעבר לכך, האתר הוא קודם כל שלכם, הבית הווירטואלי של העסק שלכם בו תוכלו לעשות מה שתרצו. ברשתות החברתיות לעומת זאת, אתם תמיד תהיו תלויים ב״כח עליון״ ולעיתים העמוד העסקי שלכם עלול להיסגר מסיבות כאלו ואחרות שלא בשליטתכם.

 

כשרוצים להתקדם באמת

עוד שלב שבו כדאי לשקול ברצינות פתיחת אתר הוא מתי שתרצו להתחיל להביא מסה רצינית של לקוחות רק לפי חיפוש במנועי חיפוש. מדובר במסת לקוחות משתלמת במיוחד שכן בניגוד לרשתות החברתיות היא לא דורשת תחזוקה יום – יומית. הרעיון הוא פשוט – ברגע שיש אתר לעסק, ניתן לקדם אותו במנועי החיפוש השונים וכך להגיע לדירוג גבוה. אפשר לעשות זאת באמצעות תשלום למנועי החיפוש או באופן עצמאי (אורגני) על ידי איש מקצוע. ברגע שהאתר מדורג טוב בגוגל (או בכל מנוע חיפוש אחר) זה ירחיב משמעותית את מעגל הלקוחות ללא הרבה מאמץ. חברות רבות שעיסוקן המרכזי הוא בניית אתרים לעסקים מלוות את האתר גם בכל הנוגע לקידומו במנועי החיפוש.

 

אתר מכירות מצליח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »