חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על מחיקת חובות ולא העזתם לשאול

ההוצאה לפועל הפכה מבחינתכם ממשהו רחוק ששייך לאחרים למשהו שאתם צריכים להתמודד איתו? מתקשרים אליכם משם וגם שולחים מכתבים? הבנתם כבר שיש לכם תיק בהוצאה לפועל כי אתם חייבים לבנק כסף? אם כך, אתם בוודאי כבר לא ישנים טוב בלילה. מעטים הם האנשים שיוכלו להתמודד עם הסיטואציה הזאת ולחיות איתה בשלום, כי איך אדם יכול להיות רגוע אם הוא יודע שהוא חייב כספים? אומנם זה נכון שיחסית לאנשים אחרים אתם כנראה לא חייבים הרבה מאוד כסף, אך גם חוב של מאה אלף ₪ הוא חוב שעלול להשפיע עליכם בצורה מהותית ביותר. לכן, עוד לפני שנדבר על מחיקת חובות ועל כל התיקונים והרפורמות שנעשו בנושא הזה, אנחנו רוצים להמליץ לכם בצורה ישירה: קחו את המושכות לידיים. כלומר, זה שתתעלמו מהחוב וזה שתעשו כאילו הוא לא קיים זה לא באמת יעזור לכם. לעומת זאת, אם תתמודדו עם הדברים ואם תבינו מהן האפשרויות העומדות בפניכם –  תוכלו לפעול לקבלת הפטר בסופו של דבר.

 

האם אתם עומדים בתנאים?

כפי שציינו, הוכנסו לא מעט תיקונים וסעיפים חדשים לנושא של הפטר, כלומר לנושא של מחיקת חובות. לכן, השלב הראשון שעליכם לעבור הוא לבדוק האם אתם בכלל עומדים בכל הסעיפים כי רק אם תעמדו בהם תוכלו להמשיך הלאה ולהגיש את הבקשה המדוברת, למידע נוסף אודות הפטר לחץ כאן. התנאים לקבלת הסדר של מחיקת חובות הם, בראש ובראשונה, שסך כל החובות שלכם לא יעלה על 800,000 ₪. בנוסף לכך, אסור שלנישום יהיו נכסים שרשומים על שמו ושאפשר לממש, כי אחרת ההוצאה לפועל תדאג לממש את הנכס ולא תיתן לכם אפשרות למחיקת חובות. כמו כן, חשוב שהנישום יוכל להוכיח שהוא עמד בכל צווי התשלומים שניתנו לו בשנים האחרונות כי מבחינת ההוצאה לפועל זה יוכיח שהוא רציני וכי יש בכוונתו לסדר את עניין החובות אחת ולתמיד.

 

אין לכם זמן להתמהמה

מעבר לכך שחובות הם מסוג אותם הדברים שרק הולכים וגדלים, יש עוד נתון שאתם חייבים להכניס לשיקולים שלכם סביב הנושא של מחיקת חובות. סעיף 47 קובע כי התנאים החדשים הללו נכנסו לתוקף ב 06.09.15 ולמשך שלוש שנים בלבד. תוהים מה זה אומר? אם תעיפו מבט קצר בתאריך אתם תראו שאין לכם זמן רב לטפל בדברים, כי ממש עוד מעט התקנה הזאת יכולה להשתנות. למעשה כבר ב06.09.18 עלול להיות שיבטלו את הרפורמה הזאת וכך אתם עלולים לפספס את הזדמנות הפז למחיקת החובות שלכם. לכן כדאי להגיב מהר, לפעול ולקחת את המושכות לידיים שלכם כי במשך מספיק זמן כבר התעלמתם מהחוב שלכם, שבזמן הזה רק הלך וגדל. אחרי מחיקת החובות תוכלו לצאת לדרך חדשה בחייכם ולכן אין סיבה שתוותרו על כך.

רציתם לדעת מחיקת חובות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »