חיפוש

האם למשטרה מותר להאזין כחלק מחקירה?

בעולם המודרני והטכנולוגי שבו אנחנו חיים, טבעי שלכל אחד תהיה אפשרות להאזין ולהקליט כל אדם אחר. עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד זה חוקי וטבעי שכולנו נרצה לדעת: האם למשטרה זה מותר, כחלק מהחקירה? על כך במאמר שלפניכם.

 

למשטרה מותר, תלוי מתי

נתחיל מהשורה התחתונה והחשובה ביותר: למשטרה אכן מותר להאזין לשיחות כחלק מהחקירה, אך חשוב להבין שלא בכל מצב. אומנם יש הרבה מאוד דברים שלאזרחים אסור לעשות ואילו למשטרה מותר, אך גם למשטרה יש מגבלות שונות. לכן, בנושא של גילוי האזנות ובשאלה מתי למשטרה מותר להאזין, אנחנו רואים שיש מקרים ברורים שבהם זה חוקי. לדוגמא:

  • כאשר מוכח שהאזנה יכולה לשרת למעשה את ביטחון המדינה
  • כאשר האזנה מסוימת יכולה למנוע עבירות פליליות
  • כאשר האזנה כזאת יכולה להוביל לגילוי עבריינים

בכל שאר המקרים גם למשטרה אסור לעשות זאת ולכן, במידה וכן האזינו לכם, כדאי יהיה לבדוק היטב האם זה חוקי או לא.

איך מבצעים חקירות פרטיות?

אתם נמצאים בצד שאולי נפגע? אתם רוצים להזמין חקירה פרטית מאיש מקצוע? רוצים שאולי הוא יבצע האזנת סתר כחלק מהחקירה שהוא מנסה לעשות? אם כך, כדאי יהיה לבדוק היטב אל מי אתם פונים. זה שישראל מלאה בלא מעט חוקרים פרטיים וחלק מהם מוכשרים זה טוב ויפה, אך האם כולם עושים עבודה חוקית? והאם מכל חוקר כזה תוכלו לקבל את השירות הכי טוב שיש? התשובה, לצערנו, היא לא. לכן יש טעם לברר שאתם עומדים להתקשר אל משרד חקירות מנוסה, מקצועית וכזה שלא נפתח רק אמש. כמו כן, ממש כפי שלא כל מנעולן עובד בצורה חוקית ועם כל האישורים הנדרשים, כך גם לא כל משרד חקירות באמת עושה עבודה חוקית. לכן יש לברר, לבדוק ולאמת את הדברים מראש, כי אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מסובכים עד מעל הראש.

מחפשים מנעולן מומלץ? לחצו http://www.dor-locksmith.co.il

 

המחירים של חקירות פרטיות

בין אם הזמנתם חקירה פרטית כן בת הזוג בוגדת ובין אם אתם חושדים שהשותף העסקי גונב מכם, טבעי שלא באמת תרצו לבחור את משרד החקירות שבו המחירים הם הגבוהים ביותר. לכן יש לברר גם את הנקודה הזאת, כי מה פתאום שתיכנסו עכשיו להוצאה שלא תדעו איך לצאת ממנה? אומנם זה נכון שאם מדובר על חקירה מאוד מורכבת שכוללת גם מעקבים בחו"ל הרי שהמחירים יהיו גבוהים יותר, אך מצד שני, זה לא אומר שלא כדאי להשוות מחירים. כפי שהזכרנו לעיל, בישראל יש מספר משרדי חקירות מאוד טובים ומתקדמים, מה שאומר שיש ביניהם תחרות לא קטנה. לכן יש סיבה לדבר עם כמה חוקרים, להבין איך יכולה להתנהל החקירה ולראות איפה מחכה לכם המחיר הכי סביר שאפשר תמורת השירות הזה.

למידע נוסף: http://practic.org.il

פלאפון ואוזניות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »