חיפוש

כל כמה זמן מומלץ להחליף נעל לתינוק

הילד החל את צעדיו, הוא כבר מהלך כחודש בנעלי תינוקות איכותיות ואתם שואלים: מתי צריך להחליף נעלי תינוקות? יחד עם התפתחות והתקדמות התינוק, יהיה צורך גם להחליף נעליים כשהן מתבלות.

בואו נדבר על זה קצת יותר לעומק, כל כמה זמן צריך להחליף לילד או לתינוק נעליים?

אין ספק, אתם תמיד תרצו את הכי טוב עבור הילדים שלכם, וזה כולל גם ציוד תינוקות איכותי והנעלה מושלמת עבורו. כשאנחנו אומרים הנעלה מושלמת, הכוונה כמובן לנעלי תינוקות איכותיות שמספקות את התמיכה הנדרשת לכף הרגל. וכידוע לכולנו, תמיכה בשלבים מוקדמים אלו היא חשובה, הן בבחינה הפיזית והן מהבחינה הרגשית. בקשר לרבדים הרגשיים של החינוך והחיים, אנחנו לא נסייע לכם כי זה עניין שלכם. אבל התחום של נעלי תינוקות רווי טיפים מעולים. אם כך, בואו לרגע נדבר על חילופי עונות. האם יש צורך להחליף נעליים לילד בחילוף העונה?

 

להחליף נעליים לילד? התקדמות, התפתחות הילד וחילופי העונות

קודם כל ולפני שמדברים על חילופי עונות, חשוב לדבר על התקדמות הילד והתפתחותו. בשורה התחתונה, לכל שלב בהתפתחות הילד יש נעליים מתאימות. למשל, נעלי טרום הליכה אשר מדמות הליכה יחפה ובריאה. מעבר לכך, ישנם מגפונים לפעוטות, נעליים לצעידה ראשונה ועוד.

במילים אחרות, אם הילד כבר התקדם לשלבי הליכה מהירה יותר ויציבה, יהיה צורך להחליף למשל את נעלי טרום ההליכה שרכשתם עבורו. לגבי מזג האוויר, ובכן זו בחירה שלכם באופן עקרוני. נכון, ישנן נעליים המתאימות לקיץ וכאלו אשר יותר לחורף.

 

אם הילד הולך תמיד בבית, כדאי להחליף נעליים בחורף?

אם אתם יודעים שהילד לא הולך בחוץ, לא תמיד תהיינה חובה להחליף את הנעליים שלו. בכל מקרה, ברשת נמרוד אתם תוכלו למצוא נעלי תינוקות לקיץ, נעליים לילדים לחורף, נעלי פעוטות לעונות מעבר, מגפון לפעוטות לימים גשומים ועוד.

עוד משהו שחשוב לזכור – נושא הבלאי. נעליים לתינוקות, איכותיות ככל שיהיו, הן נוטות גם להתבלות עם הזמן. מה שמתבלה ראשון, זה בדרך כלל הסוליה של הנעל. ככל שהילד מתנסה יותר בהליכה ובצעידה, לפעמים אפילו ריצה – כך הן יתבלו מהר יותר.

 

סוליות הן אלו שבדרך כלל מתבלות ראשונות בנעלי תינוקות

חשוב לזכור, הסוליה של הנעל היא המנגנון אשר מונע מהילד החלקה. אמנם גם חשוב ללמוד ליפול ולקום, אבל אין ספק שאתם תרצו למזער את הנפילות עד כמה שניתן. ואם כבר נופלים, אז לפחות בסביבה מבוקרת ותומכת, מאפשרת ומרימה.

אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת ציוד תינוקות ונעליים לפעוטות, הצוותים בסניפי רשת נמרוד זמינים לסייע לכם. רשת נמרוד היא אחת הרשתות הוותיקות ביותר בארץ לציוד תינוקות, שם תמצאו צוותי מומחים שיוכלו לייעץ לכם כיצד לבחור נעלי תינוקות איכותיות. שתהיה הליכה נעימה!

 

נעלי טימברלנד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »