חיפוש

להקיף את ישראל בשבוע אחד

מה אתם יודעים על נופש בארץ? ולא, אנחנו לא מדברים על אילת. אנחנו מדברים על ממש לצאת למסע לגילוי הארץ שבה אנחנו חיים – המקום הזה שמיליוני אנשים ברחבי העולם חולמים להגיע אליו.

בין קדושת ירושלים לבין מותרות של תל אביב, בין היופי של הטבע בצפון לבין בראשית הטבע של הדרום והמדבר, בין ים התיכון לכנרת – יש לנו ארץ כל כך יפה ומגוונת שפעם ב, כדאי להיזכר בזה ולצאת למסע של תיירות פנים. כולל חיפוש אחר מלונות לחופשה בארץ.

 

הצפון המרהיב

האם באמת קיים בינינו אדם שמסוגל להכחיש את כל היופי והגיוון של הנוף בצפון הארץ? חיפשנו בנרות ולא מצאנו אפילו אחד כזה.

 

בניאס

קפיצה קטנה לבניאס ואתם מגלים שרידים עתיקים של מבצר נמרוד, מגלים מפל שלא ברור איך לא ידעתם על קיומו לפני כן, מגלים נופים של צפון אחר לחלוטין ממה שאפשר לדמיין.

 

ראש הנקרה

ואז מחליטים לעבור בראש הנקרה. אף פעם לא יצא לנו לבקר שם. ואיזו חוויה מחכה שם. צבע המים בתוך הנקרות הוא משהו שלא ניתן לתאר במילים – מין טורקיז מנצנץ, בעל גוונים רבים בתוכו. הירידה אליהן מתבצעת בעזרת רכבל והירידה עצמה, מעל הים, מאפשרת לנו להרגיש מה זה לרחף באוויר.

 

עכו

נוסעים לצפון ולא מבקרים בעכו? אין דבר כזה. ככל הנראה העיר האותנטית ביותר שיש לנו בארץ, עם שוק מזרחי כל כך מיוחד, שנדמה שאנחנו נמצאים בתוך טלנובלה טורקית. הריחות והטעמים שמתערבבים להם בתוך ריקוד משכר ממש. והמרינה. היאכטות שעוגנות בתוכה, מרגישות כל כך נגישות, כל כך קרובות. ואם מתרחקים מעט מהמרינה, מגלים בתים לבנים עם גגות כחולים, כאילו הלכנו לישון בארץ והתעוררנו בסנטוריני.

 

המרכז החי

הרצליה

הדבר הכי חשוב שתוכלו לגלות על הרצליה, הוא שיש פה נמל תעופה אזרחי קטן ושהחוויה הכי טובה שתוכלו להציע לעצמכם, לבני הזוג שלכם או למשפחה שלכם, זה טיסה בשמי הארץ.

להיכנס למטוס עם מדריך טיסה, להתניע (תופתעו לגלות שההתנעה נעשית עם מפתח של מגירה), לצאת אל מסלול ההמראה ולתת למטוס לעשות את מה שהוא נועד לעשות – לנסוע מהר מהר עד שהוא מצליח לנתק את הגלגלים מהאדמה ולהמריא אל על.

 

תל אביב

האם תל אביב באמת זקוקה לאיזשהו הסבר מקדים, בנוגע לכל מה שניתן לעשות בעיר זו? עיר שערה תמיד, בין אם השעה 3 לפנות בוקר או 4 בצהריים. מסעדות שף לצד פטיסרי צרפתי, חוף ים ולונה פארק, חנויות בוטיק עם מגוון יוצא דופן של בגדים לצד שווקים אותנטיים דוגמת שוק הכרמל. העיר הזאת רוצה שתבואו ותהיו רעבים. גם לאוכל וגם לחוויות.

 

ירושלים

ירושלים היא בעלת קטגוריה משל עצמה. אם סיפרתם לאיטלקי שאתה גרים בירושלים, אתם אוטומטית הופכים אצלו בראש לדמות מהתנ"ך. לגור בירושלים זה תואר ולבקר בירושלים זו זכות גדולה. ביו אם החלטתם להתחיל את הטיול בסיור גרפיטי בנחלאות, עצירת אוכל במחנה יהודה, שיטוט בעמק רפאים ובאוזר מתחם התחנה, יש מקום אחד שאין שום סיכוי לדלג עליו אם אתם בירושלים – כותל שמו.

 

הדרום התנכ"י

מצפה רמון

לצד נוף למדבר שמסתיר סודות רבים מאיתנו, לצד מנסרה – סלעים שהזמן עיצב בצורות שונות ומשונות במיוחד, לצד מרכז מבקרים על שם אילן רמון, שמאפר לנו לחגוג את חייו של איש אמיץ זה, יש את השקט מסביב – השקט של מדבר יהודה. וזה, חברים, שווה זהב.

 

פארק לאומי תמנע

אולי זה לא גראנד קניון של ארצות הברית, אבל זה מאוד מאוד קרוב לזה. צבע הסלעים האדמדם, העמק הרחב וההרגשה שאנחנו על מאדים – כל זה הופך את המקום לביקור מאסט. בונוס קטן – ניתן לישון בטבע בפארק זה ואם עדיין אין לכם חשק לעשות זאת בקיץ, תחזר ותקראו את השורות פעם נוספת.

 

ולבסוף – אילת

את הטיול בארץ אי אפשר לסיים ללא כמה מילים (ואולי לא כמה בכלל) על אילת. אילת היא פנינת הים האדום והיא גם לגמרי פנינת ארץ ישראל. המים המצננים של הים האדום, ריף דולפינים, קניון עם החלקה על הקרח ואי קיום המע"מ – מדובר במקום מושלם לסיים בו טיול בארץ.

ישראל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא