חיפוש

לאיזה סוגי עסקים מומלץ להשקיע בהדרכות גובה לעובדים

לצערנו, אנחנו שומעים לא פעם על עובדים שקיפחו את חייהם במהלך עבודה בגובה רב.

סביר להניח כי חלק מהמקרים הללו מתרחשים בעקבות אי הקפדה על הנחיות הבטיחות במהלך העבודה.

כל בעל עסק שהעובדים שלו עובדים בגובה, צריך להשקיע בהדרכות גובה לעובדים.

אבל מיהם העסקים הללו בעצם? בשורות הבאות נמנה בפניכם 4 סוגי עסקים כאלו:

 

  1. חברות קבלן

פועלי בניין בונים בניינים ברחבי הארץ. יש מי שבונים בניינים נמוכים ויש מי שמוצאים את עצמם עובדים בגובה רב (שעשוי להגיע ל-20 קומות ויותר). קבלנים ובעלי עסקים שעובדים תחתיהם עובדים מסוג זה צריכים להשקיע בהדרכות גובה לעובדים שלהם. שכן, העובדים מחויבים לעבור את ההדרכה הזו מבחינה חוקית. אבל זו לא הסיבה העיקרית, הם צריכים לעבור הדרכה מסוג זה כדי שיהיו בידם את הכלים להתנהלות נכונה בגובה. כידוע, ידע זה כוח, וכשמדובר בידע שנוגע לבטיחות, זהו כוח חשוב ביותר.

 

  1. חברות שיפוצים

עסקים שמרכז עבודתם נוגע לשיפוצים של דירות ומבנים צריכים להשקיע ולהזמין הדרכת עבודה בגובה למקום העבודה שלהם כדי שהעובדים שלהם יוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ להם בכל הנוגע להתנהלות נכונה ובטוחה בגובה. יש מי שסבורים כי נוכחות של ממונה בטיחות במקום הינה מספיקה, אבל אין זה נכון.

 

  1. חברות לניקוי חלונות בבניינים רבי קומות

עובדים שמנקים חלונות בבניינים גבוהים מוצאים עצמם תלויים מידי יום בין שמים וארץ, כאשר רק חבל שומר עליהם (ולעיתים גם כמה מוטות עץ). מדובר במצב מסוכן, כך שלא מעט עסקים שעובדים תחתיהם עובדים לניקוי חלונות בבניינים גבוהים בוחרים להשקיע בהדרכות גובה לעובדים דרך חברת "צמח בטיחות". הסיבה לכך נובעת בעקבות 3 יתרונות חשובים:

  • לחברה יש ניסיון רב שנים בתחום
  • לחברה יש מדריכים מנוסים שמעבירים את התוכן באופן קוהרנטי וברור
  • החברה מוכרת בתחום והדרכות הגובה שלה מאפשרות לכל עסק לקבל אישור חוקי על העברת ההדרכה

 

  1. חברות הובלה שעוסקות בהרמה

אם יש לכם חברת הובלה שעוסקת בהובלה מגגות ומדירות גבוהות באמצעות שימוש במנוף, אתם צריכים להשקיע בהדרכות גובה לעובדים. שכן, העובדים שלכם מוצאים את עצמם לא פעם עומדים בקצה של חלון בבניין רב קומות או אפילו על גג גבוה. אלו מצבים שעשויים להוות סכנת חיים עבור מי שלא מודע לעבודה נכונה ובטוחה בתנאים אלו. לכן, חשוב שהעובדים ידעו את כל כללי הבטיחות ואת כל הפרטים החשובים ביותר שיאפשרו להם להתנהל בבטיחות מרבית.

 

לסיכום

ישנם 4 בעלי עסקים שמומלץ שישקיעו בהדרכות גובה לעובדים. אלו חברות קבלן, חברות שיפוצים, חברות לניקוי חלונות וחברות הובלה. אם העובדים בעסק שלכם עובדים בגובה, חשוב מאוד שתשקיעו בהדרכות גובה. כך תהיו בטוחים שאתם שומרים על העובדים שלכם ומאפשרים להם לעבוד באופן הבטיחותי ביותר.

ממונה בטיחות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חניות
ציוד לחניונים ובטיחות

חניונים הם דבר בלתי נפרד מחיינו. ישנם סוגים שונים, ובנוסף, כולם משמשים למטרה אחת – חניית הרכב. תכנון של חניון, הוא לא פחות חשוב מתכנון

קרא עוד »