חיפוש

באיזה שלב של העסק כדאי להשקיע במוקד טלפוני?

כמעט בכל בית עסק יש כיום מוקד טלפוני שמשמש כמרכזיה להפניית הלקוחות למחלקות השונות ונותן מענה לצרכים שלהם אם באינפורמציה כללית ואם באינפורמציה אישית.

באיזה שלב של העסק כדאי להשקיע במוקד טלפני – על כך

במאמר הבא.

 

היתרונות של מוקד טלפוני לעסק

מוקד טלפוני או בשמו הלועזי call center הכרחי כמעט לכל בית עסק בו מתנהלים מול לקוחות. בין אם מדובר בתאגידים, חברות גדולות, ארגונים ממשלתיים ובין אם מדובר על עסק קטן, בינוני או מוסדות אחרים, המוקד מסייע לשמור על קשר רציף עם הלקוחות. הוא משפר את הביצועים של בית העסק, מתן שירות מקצועי כללי או אישי, מעניק פתרון טכנולוגי על מנת לפתור בעיות בזמן אמת, להפנות את הלקוחות לפתרונות אלו וכד'. למשל, כאשר אנשים זקוקים לשירות טכני כלשהו, המוקד יפנה אותם למחלקה המתאימה בה יענה לטלפון נציג שירות שיפתור את הכשל הטכני on line. בנוסף, העסק גם יכול להשתמש במוקד הטלפוני על מנת לבצע סקר שביעות רצון של הלקוחות כדי לשפר ולייעל תהליכים.

 

באיזה שלב של העסק כדאי להשקיע במוקד טלפוני?

כבר בתחילת הקמת העסק צריך להשקיע במוקד טלפוני משוכלל ומקצועי. זהו כלי שיסייע לעסק בהמשך ההתקדמות והפיתוח שלו ועל מנת לייצר מעגל לקוחות ולהעניק להם שירותים. גם כשמדובר על עובדים בחברה או ארגון מסוים, יהיה להם קל יותר לנווט ולהגיע לגורמים שיסייעו להם באמצעות המוקד הטלפוני. לפיכך, לא משנה מה גודל העסק ומה טיבו, מוקד טלפוני בהחלט יוכל למנוע בעיות בעתיד, לשקף את שביעות הרצון של הלקוחות או העובדים ולסייע להרים את העסק. המטרה של העסק היא להרוויח ולכן הוא מחויב להעניק את השירות המיטבי הזה.

 

איך להקים מוקד טלפוני?

מוקד טלפוני הוא הדרך לפקח ולעקוב אחר המטרות של העסק. בין אם מדובר על מוקד טלפוני לצורך מכירות ובין אם על מוקד שירות, זהו הכלי האולטימטיבי להגיע לנציג שירות היושב בעמדת המחשב על מנת לפתור בעיות או למכור. ישנם מוקדים מהם תבצעו שיחות יזומות ללקוחות פוטנציאליים וכאלו שיאפשרו לכם להשאיר ללקוחות הודעות רלוונטיות, מוקד שמטפל בהזמנות וכן הלאה. כדי להקים מוקד טלפוני כבר עם הקמת העסק צריך לבחור בחברה מקצועית שתייעץ לעסק על המוקד הטוב ביותר עבורו. יש לקחת בחשבון פרמטרים כמו: קהל יעד, מטרות, מהות העובדים, הנציגים ואופי העבודה של העסק. השלב הראשון בהקמת מוקד טלפוני עוסק באפיון המוקד בהתחשב בכל הפרמטרים הללו תוך הגדרת נהלי עבודה ותסריטים עתידיים כדי לתת את המענה הרצוי. בשלב השני המוקד צריך לאפשר לעסק להתמודד עם עומס שיחות על מנת שיהיה זמין לכל הלקוחות בזמנים ריאליים ומתן תנאי עבודה אופטימליים לנציגים. ככל שאלו יתקיימו, המוקד הטלפוני יאפשר את הצלחת העסק.

 

נציגות שירות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא