חיפוש

לימודי אמנות וקולנוע – מה הם כוללים?

במשך שנים חלמנו להכיר את עולם האמנות והקולנוע מקרוב, אבל אף פעם לא היה לנו את האומץ לבדוק איך עושים את זה ומה הלימודים כוללים? לפני כמה ימים הבנו שהגיע הזמן שלנו לערוך את הבירור, כדי שנוכל להבין אם מדובר בתחום שמתאים לנו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל הממצאים שאספנו עם הזמן. מי יודע? אולי תגלו בקרוב שמדובר בלימודים שמתאימים גם לכם. 

 

תוכניות הלימוד

מי שיתקבלו אל לימודי האמנות והקולנוע יגלו כי יש מגוון רחב של תוכניות לימוד (כך שכל אחד יכול למצוא את זו המתאימה לו ביותר). גילינו שישנם לימודים מעשיים, לימודים להפקת סרטים, לימודים עיוניים ואף לימודי חינוך והוראה בתחום. בחרנו להתמקד בשורות הבאות בתוכניות הלימודים של הפקולטה לאמנויות – המדרשה בבית ברל שנחשבת לשם דבר בתחום.

לימודי אמנות וקולנוע

לימודים מעשיים

מי שמכירים את הפקולטה לאמנויות המדרשה של בית ברל, ידעו לספר לכם שהלימודים המעשיים מהווים חלק מרכזי בתוכנית הלימוד. לימודים אלה יאפשרו לכל סטודנט לקבל את הכלים הדרושים לו, כדי להתמקצע בסופו של דבר בכל מיני תחומים בעשייה הקולנועית. לימודים אלה מועברים תוך קיום סדנאות שעוסקות בתחומים הבאים:

  • בימוי עלילתי
  • עריכת תסריט
  • צילום ועוד

 

הפקת סרטים

כחלק מלימודי הקולנוע, הסטודנטים עוברים תרגילים וסרטים רבים. ניתן לומר בעצם כי בכל שנה אלה מוציאים לאור לפחות סרט אחד. למשל, סרט קצר, סרט "אמצע", סרט תיעודי ובסופו של דבר – סרט גמר.

לימודי אמנות וקולנוע

לימודים עיוניים

אי אפשר לעסוק בלימודי אמנות וקולנוע מבלי לומר כמה מילים על הלימודים העיוניים שנחשבים לבסיס. לימודים אלה מעניקים את הבסיס של הידע. ניתן בעצם לומר כי עליהם נבנית היצירה של הסטודנטים בסופו של דבר. לימודים אלה מספקים בין היתר את ההבנה אודות ההתפתחות ההיסטורית של הקולנוע שתאפשר להכיר את התחום מקרוב.

 

התחום מעניין אתכם? כדאי שתפנו אל הפקולטה לאמנויות – המדרשה בית ברל

אם המידע שלעיל מרתק אתכם, כדאי שתכירו מקרוב את הפקולטה לאמנויות של המדרשה בבית ברל. נציין בקצרה כי זו תאפשר לכם ללמוד מהטובים ביותר בתחום. בחרנו להציג בפניכם 2 שמות של ראשי חוגים שכנראה שמעתם עליהם בעבר אם אתם מכירים בתחום זה מקרוב. ראש החוג לקולנוע, ברק הימן וראש החוג לאמנות רותי סלע. ברק הימן ביים ו\או הפיק את הסרטים "החבר דב", "כל העצים נושבים ברוח" ועוד.

הוא זכה בפרסים רבים בארץ ובעולם וסרטיו השתתפו במאות פסטיבלים. רותי סלע סיימה את לימודיה בהצטיינות ב"בצלאל" ולמדה תואר שני בקולנוע, כך שהיא מכירה בשני העולמות מקרוב. העבודות שלה הוצגו בתערוכות רבות ומוזיאונים ברחבי העולם והיא זכתה בפרסים שונים. מדובר בשני אנשים שחיים ונושמים את התחום, כך שאם יש לכם את ההזדמנות ללמוד מהם, כדאי שתנצלו אותה.

לימודי אמנות וקולנוע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורות חיים מקצועיים
5 דרכים להתקבל להייטק

כיום כולם יודעים שמסלול הקריירה המתגמל ביותר הוא ההייטק. מדובר בתעשייה שנמצאת בחזית החדשנות והכלכלה, והיא זאת שתגדיר את איך ייראה עתידנו. עם זאת לא

קרא עוד »