חיפוש

לא תמיד אפורה – כך תתכננו טיול ללונדון במזג אוויר הכי טוב

מתכננים ביקור בלונדון? אתם ודאי מתרגשים – מדובר באחת הערים האהובות ביותר בקרב תיירים מכל קצוות תבל, ובצדק. אבל על מנת להפיק מהחופשה שלכם את המיטב, כדאי לתזמן אותה לעונה הטובה ביותר בשנה מבחינתכם. מה האופציות ולמה כדאי להיערך? כל מה שחשוב לדעת על מזג אוויר בלונדון, ממש כאן.

 

העונה הטובה ביותר לחופשה בלונדון

כפי שאתם ודאי יודעים מזג אוויר בלונדון שונה בתכלית ממה שאנחנו מכירים מישראל ולכן כדאי להתכונן אליו מראש, אבל לפני הכל חשוב להבהיר – לא משנה באיזה עונה בשנה תבחרו, יש ללונדון המון להציע. עם זאת, בהחלט יש תקופות רגועות יותר ופחות מבחינת עומס תיירים ולכל עונה יש קסם משלה ולכן "העונה הטובה ביותר" הוא מונח סובייקטיבי שכל אחד יענה עליו קצת אחרת…

לתכנן טיול בלונדון

לונדון בקיץ

באופן טבעי, חודשי הקיץ הם החודשים העמוסים ביותר בעיר, עם טמפרטורה ממוצעת של 20 מעלות בשעות היום ושקיעה מאוחרת במיוחד.

חשוב לקחת בחשבון כי בתקופה זו מחירים המלונות והטיסות גבוהים מהממוצע, אך זה משתלם לנוכח האטרקציות המעולות, הצגות באוויר הפתוח וירידי הקיץ התוססים.טיפ חשוב: בשל גלי חום לא צפויים מומלץ בחום לבחור מלון עם מיזוג אוויר.

 

לונדון בחורף

החורף הלונדוני קר במיוחד בשעות הלילה ואילו בשעות היום מדובר בטמפרטורה ממוצעת של 5-7 מעלות, כך שביגוד חם בהחלט יאפשר לכם ליהנות משפע אטרקציות ומקומות בילוי, שלא לדבר על אווירת החגים הקסומה והסיילים המטורפים שמתלווים אליה.

טיפ חשוב: אל תשכחו לקחת מטריה וכמובן להיערך עם אטרקציות מתאימות כמו מוזיאונים וגלריות, מחזות זמר, שווקים מקורים ופאבים מסורתיים.

לתכנן טיול בלונדון

 

סתיו בלונדון

הסתיו בלונדון הוא תקופה הפכפכה שמצד אחד יכולה להיות מלווה בגשמים ורוחות ומצד שני הטמפרטורה הממוצעת בשעות היום (שעודן קצרות יחסית) עומדת על 15 מעלות. לחיוב, זוהי עונה עמוסת פסטיבלים ומופעים, השלכת צובעת את העיר ועומס התיירים פחות מורגש.

טיפ חשוב: זוהי עונה מעולה למי שרוצים ליהנות ממחירי טיסות אטרקטיביים – מומלץ לשריין מקום 3-6 חודשים מראש.

 

אביב בלונדון

הטמפרטורות דומות לסתיו, אך השילוב בין גשמים מעטים יחסית, ימים מתארכים ופריחה קסומה, עוטפים את העיר באווירה נעימה במיוחד. זהו זמן מושלם ליהנות מסיור ברחבי העיר ולהכיר את פינות החמד הקסומות שלה.

טיפ חשוב: אם אתם רוצים להכיר את העיר כמו לונדונים אמיתיים, מומלץ שתשריינו מראש מקום באחד הסיורים המודרכים בעברית – שווה כל שקל (כלומר, פאונד).

 

לסיכום,

לונדון היא עיר מדהימה ואחד היתרונות הבולטים שלה הוא היכולת שלה להיות מעניינת בכל מזג אוויר. בנוסף לשלל אטרקציות, נערכים בה אירועים ופסטיבלים לאורך השנה, לצד סיילים משמחים והמון מסעדות מעולות… אז כל שנותר הוא לשריין כרטיס טיסה וליהנות!

לתכנן טיול בלונדון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »