חיפוש

למה העסק שלך צריך אתר תדמית?

בניית אתר תדמית הוא אחת ההשקעות החשובות ביותר לעסק שלכם. עסקים רבים כבר ממזמן הבינו שאם יש לכם אתר באינטרנט, המסוגלות שלכם להגדיל את קהל הלקוחות גדלה בהרבה. במאמר הבא כל הפרטים.

 

מה זה אתר תדמית?

אתר תדמית הוא אתר שמציג את העסק, האדם, או המוצר, ומהוות סוג של בית דיגיטלי. בדיוק כפי שהשם מסגיר, אתר תדמית הוא אתר שמספר אודות העסק, ומכיל בתוכו את כל הפרטים הרלוונטיים כדי לגרום ללקוחות לפנות לעסק שלכם ולרכוש את שירותיו.

 

איך הוא יראה:

  1. עמוד ראשי – הצגה של העסק או המוצר. בדף זה יוסבר ללקוח מדוע כדאי לו לקנות דווקא מכם, בעזרת ביקורות של לקוחות אחרים על העסק או המוצר.
  2. עמוד אודות – בו יוצג חזון העסק, הסבר על הצוות, היכן ממוקם העסק.
  3. עמוד שירותים – בעמוד הזה יופיעו השירותים המוצעים ללקוחות ולמי הם מתאימים. לעיתים, עמוד זה יכול להתפצל בין מספר עמודים כשלכל עמוד יש הסבר על השירות שלו.
  4. עמוד בלוג או מאמרים – עמוד בו יופיעו כל הכתבות על העסק שלכם, בין אם כתבתם אותן באופן עצמאי או בעזרתו של כותב תוכן.
  5. עמוד יצירת קשר – עמוד שיתן את כל הפרטים כיצד הלקוחות יכולים ליצור עמכם קשר. לרוב, בעמוד כזה יהיה טופס ליצירת קשר, כתובת מייל של העסק, מספרי טלפון וכתובת של העסק.
  6. עמודים אחרים שעשויים להתווסף לאתר תדמית – עמוד לתיק עבודות, עמוד מוצרים, עמוד המלצות, עמוד גלריה ועוד.
  7. עמוד תקנון ומדיניות – כדאי להכניס לאתר עמוד שיפרט מהו תקנון השימוש ומדיניות הפרטיות של העסק והאתר, כמובן בעזרתו של עורך דין מומחה לעניין.

 

למה זה חשוב שלעסק יהיה אתר תדמית?

  • אתר תדמית רציני מעיד רבות על הרצינות של העסק וטיבו.
  • לגרום גולשים באתר להפוך להיות לקוחות פוטנציאליים.
  • לבסס אמינות אצל הלקוחות שבודקים על העסק שלכם בגוגל.
  • יצירת פלטפורמה נוספת וחדשה עם לקוחות.
  • באתר תדמית תוכלו להכניס כתבות ומאמרים שיעידו על מקצועיות העסק ויגרמו ללקוחות להאמין בכם יותר.
  • קידום ממומן הוא דרך נהדרת לחשיפת העסק ללקוחות חדשים, וכאשר הקידום מוביל לאתר רציני ואיכותי, הוא מוביל ליותר פניות של לקוחות מאשר פניות ברשתות החברתיות.
  • קידום אורגני של האתר בגוגל, יכול לשים אתכם במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש וליצור גל גדול של לקוחות פוטנציאליים חדשים.
  • הפיכת העסק שלכם למותג ויצירת מודעות אודותיו בעזרת אתר התדמית.

 

לסיכום

בעלי עסקים עוסקים ומשקיעים רבות כדי שהעסק שלהם יצליח. כאשר בעל עסק מחליט להיות נוכח גם בעולם הדיגיטלי, זו השקעה שתטיב איתו לטווח הרחוק. בניית אתר תדמית לעסק והשקעה ברושם החיובי שאנו משרים על לקוחותינו, הוא כלי נהדר שתורם לשגשוג העסק.

אתר ממותג

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא