חיפוש

למה חשוב לשים שעון נוכחות דיגיטלי לעובדים

כל בעל עסק שמעסיק כמה עובדים יודע אודות העלויות הרבות שכרוכות בהעסקתם. כאשר העלות הגבוהה ביותר היא כמובן, תשלום המשכורת. כדי שבעל העסק יוכל להיות בטוח שהוא משלם את הסכומים הנכונים בתלושי המשכורת של כל אחד מהעובדים, הוא צריך שיהיה לו שעון נוכחות דיגיטלי. וזו רק הסיבה הראשונה. ישנן עוד כמה סיבות לכך שצריך שיהיה שעון נוכחות דיגיטלי לעובדים בכל מקום עבודה. להלן הסיבות הנוספות שכדאי שתהיו מודעים אליהן:

 

  1. שעון הנוכחות משפר את התמורה לעובד

בשנים האחרונות נעשה שימוש נרחב בשעון הנוכחות הדיגיטלי בקרב חברות, עסקים וארגונים שונים. השעון הדיגיטלי. יש מי שסבורים ששעון הנוכחות משרת אך ורק את המעסיק. אבל האמת היא, ששעון הנוכחות יעיל גם לטובת העובד. עובד שבמקום העבודה שלו מוצב שעון נוכחות דיגיטלי, יכול לדעת אם הוא מנצל את מלוא הזכויות שלו.
אם נחזור כמה שנים לאחור, ניזכר שעובדים היו צריכים לנהל בעצמם רשימות פרטיות על זמן העבודה שלהן. רשימות שברוב המקרים לא קיבלו תוקף רשמי מצד המעסיק. כאשר הרישום נעשה באמצעות שעון נוכחות דיגיטלי, מתאפשר לדעת במדויק את היקף העבודה של העובד. כך שני הצדדים (המעסיק והעובד) יכולים לדעת בדיוק את משך העבודה ואין על כך כלל ויכוח.

 

  1. מקל על הפיקוח

כל מקום עבודה פועל באמצעות פיקוח. יש מקומות עבודה שמתבצע בהם פיקוח ישיר שגורם ברוב המקרים לירידה משמעותית במוטיבציה של העובדים, מכיוון שהם מרגישים שנעשה אחריהם מעקב כי הם אינם אמינים כלפי מקום העבודה. מקום עבודה שמציב שעון נוכחות דיגיטלי לעובדים מקל על הפיקוח ומאפשר לעובדים לדעת שאין צורך בפיקוח ישיר, מכיוון שהשעון מבצע את עבודתו נאמנה. ניתן לעשות שימוש בשעון הנוכחות הדיגיטלי למטרות שונות. למשל:

  • ניתן להמיר את הנתונים שמופיעים בשעון לחישוב כלכלי
  • ניתן לבצע השוואה על בסיס חודשי או יומי
  • ניתן להעניק לעובדים בונוסים באמצעות השעון

אפשר לסכם את סעיף זה בכך שנאמר ששעון הנוכחות מרכז את כל הנתונים אודות העובד במקום אחד. ניתן לפקח באמצעותו על כל העובדים מבלי לפגוע בזכויות ובמוטיבציה של כל אחד ואחד מהם.

 

  1. יעילות

עסק שמתקיים במאה ה-21 חייב להיות יעיל כדי שיוכל לשרוד. היעילות של העסק נובעת משני מקורות:

 

מצד המעסיק

להביא את העסק ליעילות מקסימלית היא אינטרס של מעסיקים שמעוניינים בהגדלת הרווח בסופו של דבר

 

מצד העובד

כל עובד רוצה שהעסק יגיע ליעילות מקסימלית כדי שתהיה לו פרנסה מובטחת

באמצעות שעון הנוכחות הדיגיטלית אפשר לשפר את יעילות העסק. למנהלים מתאפשר לבדוק בקלות ובנוחות את שעות העבודה של עובדיהם ולבחון מרחוק את שעות העבודה היעילות ביותר. חשוב לציין שבעקבות כך, ניתן לערוך שינויים בהתאם ולהביא להתייעלות מקסימלית.

שעון דיגיטלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »