חיפוש

למה כדאי להשתמש במפיץ ריח במשרד שלך?

בטח תוכלו להתחבר לתחושה שמציפה אתכם כשנכנסים לחדר בבית מלון או לחנות והאף מתמלא בריח נעים שגורם לכם לרצות להשאר, זה לא סתם.

חוש הריח הוא חשוב ביותר והוא מוביל הרב בחירות ותחושות שלנו בהתנהלות היומיומית, המשיכו לקרוא כדי לדעת למה כדאי להשתמש במפיץ ריח במשרד שלכם.

 

סטנדרט גבוה להפצת ריח

בבתי עסק רבים, הפצת ריח כחלק מעיצוב אווירה שיכול להתבטא בתאורה מסוימת, מוזיקה וכמובן עיצוב החלל נהיה חלק בלתי נפרד. נוכל לזהות זאת באופן חד משמעי בחדרי מלון וחנויות אופנה אך גם במספרות, אולם תצוגות רכב, מכוני כושר, בתי קפה, משרדים למינהם כמו עריכת דין ורואי חשבון.

 

סוגי מפיצי ריח

כיום יש מגוון של טכניקות וסוגים של מכשירי מפיצי ריח. למשל תוכלו למצוא מפיצי ריח חשמליים לעסקים שייתן לכם מענה מלא להפצת ריח טוב כל הזמן מבלי שאתם נדרשים לעבוד עבור זה. נורות החיווי של המפיץ יאותתו לכם שהסוללות נחלשות או שנוזל הריח עומד להגמר ואז תוכלו להחליף ולמלא את מה שצריך.
סוג נוסף הוא מפיץ ריח אוטומטי לעסק וגם הוא יעניק לכם הפצת ריח בשליטתכם, תוכלו לבחור בתוכניות שונות – רציפות, או בהפסקות. גם הוא פועל על סוללות.

 

איך בוחרים סוג ריח?

בחירת הריח היא קריטית להצלחת ההשפעה שאנו רוצים ליצור על סביבת העבודה, ריח שיופץ בחנות נעליים לא יתאים לריח במשרד עורכי דין. בבחירתם תוכלו להתייעץ עם חברת השיווק ותתאימו יחד את מבנה הארומה שהייתם רוצים לייצר, תוכלו גם להחליף בקבוקי נוזלים ולבחון מה הכי עובד עבורכם ואיתו להמשיך.

 

מה עוד צריך לדעת על מפיצי ריח בעסקים?

שטח הפיזור – יש לבחור את מפיץ הריח על פי האזור שבו הוא עומד להיות מונח – מגוון המפיצים רחב מאוד ממפיצים חזקים המתאימים לשטחים של 500 עד 1800 מטר רבוע למקומות המאופיינים בריחות לא טובים כמו חדרי אשפה, איזורי שטיפת כלים במסעדות וכו' ועד מפיצי ריח קטנים לחדרי ארונות של 20 מטר רבוע.
כמות נוזל הריח – בקבוקי הריח נמדדים במ"ל וגם הוא תלוי בשטח הפיזור, מפיצים חזקים כמו שהזכרנו קודם יכילו ליטר אחד של נוזל, לעומת המפיצים הקטנים כמו בחדר ארונות או רכב שיכילו לא יותר מ50 מ"ל.
גודל פיזי ומיקום – תוכלו לבחור מפיצים בגדלים שונים, לרוב במקומות כמו משרדים או חנויות הגודל לא ממש ישנה כי ניתן להניח אותו בכל מקום, לתלות על הקיר, על מדף, בפינה על הרצפה אך למשל רכבים כדאי להתאים גודל קטן שיתאים למקום ייעודי ברכב.

 

לסיכום

אם עוד לא השתכנעתם שריח טוב עושה פלאים באווירת המשרד נסו את זה ותראו איך הצלחת העסק מתרוממת בין רגע עם הריח הנכון שייצור את האווירה הנכונה.

 

בושם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא