חיפוש

חושבים שלייקים הולכים להיעלם מאינסטגרם? קראו לגלות למה לייקים יהיו משמעותיים גם ב-2021

לפני יותר משנה אינסטגרם החלה בניסוי בו המשתתפים לא ראו ממי קיבלו לייקים על פרסומים שלהם, אך נרשמה להם כמות הלייקים שקיבלו.

גם אם שמות אלה שעושים לייקים ייעלמו מהאינסטגרם זה לא ישפיע על הכמות שלהם, ולכן הם רלוונטיים גם ב-2021.

המאמר יסביר מדוע הכמות משמעותית.

 

מי ומדוע צריך לייקים?

עסקים ואנשים פרטיים המפרסמים באינסטגרם צריכים פרופילים מוצלחים על מנת שיהיו חשופים יותר לעוקבים אחרים ורמת הפופולריות שלהם תעלה. כאשר מסמנים לייקים לפרסומים ישנה השפעה פסיכולוגית ישירה על משתמשים נוספים. הם רואים שחברים שלהם סימנו לייק ואוטומטית מסמנים גם. הסיבה לכך היא שאנשים מטבעם נסחפים אחרי העדר ומזדהים עם תכנים שאליהם קיבלו אישור מחברים שלהם ואפילו מעוקבים שאינם מוכרים להם. לפיכך, באמצעות הלייקים כל העלאה מקבלת חשיפה. ישנם אף משתמשים הגולשים באינסטגרם דרך האקספלורר ורואים את כמויות הלייקים שניתנו לעסק. ברגע שהם מסמנים לייק אתם תהיו חשופים למשתמשים נוספים גם באקספלורר.

 

לייקים ללא צורך בתיוג

ישנם עסקים שמתייגים האשטאגים על הפרסומים שלהם על מנת להשיג יותר עוקבים המתעניינים בתחום שבו הם עוסקים. כיום ניתן לקנות לייקים באינסטגרם בלי תיוגים. אם קונים כמות לייקים גדולה היא יכולה לקדם את העסק להוביל בפוסטים של האשטגים הכי מוצלחים ולקבל שם חשיפה. כלומר, נניח ואת מקדמים מוצר מסוים ועושים האשטאג לקטגוריה פופולרית ואין לכם הרבה לייקים על הפרסום, לא תוכלו להגיע לחשיפה בהאשטאגים המובילים באמצעות התיוג שלכם, אלא אם תקנו לייקים שיובילו אתכם למטרה.

 

לייקים משפיעים על דירוג האינטראקציה

כאשר יש כמות רבה של לייקים על פוסט מסוים האלגוריתם של האינסטגרם מזהה זאת וגורם לפרסום ולחשיפה אצל משתמשים נוספים ברשת. ככל שיש יותר לייקים, כך גם הדירוג של האלגוריתם יהיה גבוה יותר ויזכה לחשיפה רבה יותר. לפיכך, כאשר מדובר על כך שהאינסטגרם תסיר את הלייקים, לא מדובר על הכמות אלא על שמות העוקבים. הכמות עדיין תשפיע גם על לקוחות פוטנציאליים וגם על האלגוריתם של האינסטגרם.

 

מה אתם יודעים על קניית לייקים והקשר שלהם לאלגוריתם של אינסטגרם?

כאשר קונים לייקים מחברה מקצועית ואמינה צריך לוודא שהם אמיתיים ולא פייק. האלגוריתם של האינסטגרם יכול לזהות מתי הלייקים מזויפים ומתי לא. לכן הלייקים צריכים להגיע ממשתמשים פעילים ולא מבעלי חשבונות שאינם קיימים. בנוסף, חשוב לקנות את הלייקים מחברה המספקת אותם באופן מיידי ושניתן יהיה לחלק אותם על פרסומים שונים כפי שאתם בוחרים. במקרה הזה לאינסטגרם חשובה האיכות של הלייקים ולא רק הכמות שלהם על מנת שידרגו את הפרופיל שלכם גבוה ותזכו לכמה שיותר חשיפה. לסיכום, ככל שתקפידו לקנות לייקים אמיתיים ובכמות גדולה, העסק שלכם יזכה לתוצאות טובות יותר.

 

לוגו של אפליקציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »