חיפוש

כל מה שצריך לשאול ולדעת לפני רכישת רכב חשמלי

אחרי הרבה שנים של פיתוחים וניסיונות טכנולוגיים, אפשר לומר שהאנושות הצליחה לייצר רכבים חשמליים אמינים. מה שפעם היה פנטזיה בסרטי מדע בדיוני הפך למציאות, ובכל פעם שאנו עולים על הכביש אפשר להבחין ברכבים חשמליים נוסעים לידינו. הפופולריות של הרכב החשמלי עולה לא רק בישראל, אלא גם בכל העולם, ויחד איתה השאלות: כדאי לקנות רכב חשמלי? ומה בתכל'ס ההבדל בין רכב חשמלי לרכב רגיל? אם אתם לקראת החלפת רכב, כדאי שתקראו את המאמר הזה, כי תמצאו בו את כל התשובות לשאלות החשובות.

 

מה זה רכב חשמלי?

רכב חשמלי, כמו שבטח אתם יכולים לנחש, הוא רכב שנוסע על אנרגיה חשמלית בלבד. אל תתבלבלו עם רכבים היברידיים שמשלבים מנוע חשמלי יחד עם מנוע רגיל, רכב חשמלי נוסע אך ורק על מנוע חשמלי, או בעצם סוללה גדולה. את הסוללה של הרכב צריך להטעין לאחר מרחק מסוים של נסיעה, בדיוק כמו שאנו מתדלקים את הרכב שלנו בהתאם לצריכת הדלק שלו.

רכב חשמלי

מה היתרונות של רכב חשמלי?

לרכב חשמלי יש כמה יתרונות משמעותיים לעומת רכב רגיל, אז אספנו כמה מהם כאן בשבילכם כדי שתוכלו להתרשם:

  1. עלות – היתרון הראשון הוא פערי המחירים. בתקופה שבה יוקר המחיה משתולל, כדאי לנצל כל אפשרות לחסוך. חשוב שתדעו שלהחזיק רכב חשמלי זה זול יותר באופן משמעותי. הוא מגיע פחות למוסך, הטיפולים פחות יקרים, אגרות שונות שצריך לשלם לרכב חשמלי זולות יותר, והכי חשוב – להטעין אותו בחשמל עולה הרבה פחות מאשר לתדלק.
  2. נוחות וחוויית נסיעה – רכב חשמלי מעניק לכם חוויית נסיעה נוחה וחלקה באופן יוצא דופן. מדובר על נסיעה נעימה מאוד, כזו שברכב רגיל הייתם יכולים להשיג רק ברכבי היוקרה המפוארים והיקרים ביותר.
  3. איכות הסביבה – אחד היתרונות הגדולים של רכב חשמלי הוא התרומה שלו להפחתת הזיהום ולשמירה על הסביבה. מנועי בעירה הם אחד מגורמי הזיהום העיקריים, רכב חשמלי לעומת זאת לא פולט זיהום ושומר על כדור הארץ.

 

מה יכול להשפיע על צריכת הסוללה ברכב חשמלי?

חשוב לדעת שישנם גורמים שיכולים להשפיע על צריכת הסוללה, ובהתאם על טווח הנסיעה בין הטעינות. הגורם הראשון, כמו ברכב רגיל, הוא אופי הנהיגה, כאשר נהיגה נכונה תחסוך בסוללה. גורמים נוספים יכולים להיות הפעלת מזגן, טמפרטורה חיצונית, ותוואי טופוגרפי.

צריכת סוללה ברכב חשמלי

הרכבים החשמליים של אופל

אם אתם רוצים לרכוש רכב חשמלי, אנו ממליצים לבדוק את הרכבים החשמליים של אופל. ישנם כמה דגמים של רכבי אופל שיצאו בגרסה חשמלית, כאשר אחד היתרונות הגדולים הוא שאתם קונים רכב מודרני, אבל מחברה ותיקה עם מסורת וניסיון. אפשר לתאם באתר האינטרנט שלהם נסיעת מבחן כדי להתרשם מהרכב.

 

סיכום

אם אתם חושבים לרכוש רכב בקרוב – רכב חשמלי הוא ללא ספק הבחירה הנכונה.

רכב חשמלי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא