חיפוש

איפה אפשר לקנות אופניים חשמליים בזול?

אופניים חשמליים נחשבים לאחד מאמצעי התחבורה הנוחים, הזריזים ובטווח הארוך – הזולים ביותר שניתן להשתמש בהם. היכן רוכשים אותם בזול ומה חשוב לדעת לפני הרכישה? כל התשובות לפניכם.

 

לפני הכל – למה לקנות אופניים חשמליים?

שימוש באופניים חשמליים על פני אמצעי תחבורה אחרים טומן בחובו יתרונות רבים. מדובר באמצעי תחבורה אורבני נוח שחוסך הוצאות דלק ולא פחות חשוב – לעולם לא תיתקלו במצוקת חניה.

בנוסף, שימוש באופניים (במיוחד עבור אלה שאינם מתעצלים לדווש) זו דרך מצוינת לשמור על כושר ואם מתייחסים לתחבורה ציבורית – אופניים חשמליים יאפשרו לכם להגיע לכל יעד שתרצו, בלי לרדת כמה תחנות ליד, לסמוך על זמני האוטובוס או להיקלע לפקקים.

שיקו אופניים חשמליים

מה אומר החוק?

אם אתם רגילים לראות אופניים חשמליים נוסעים במהירות של 40-50 קמ"ש, כדאי שתדעו שהחוק אינו מתיר זאת ולמעשה מדובר בעבירה תעבורתית, גם אם אין ממש מי שאוכף אותה. מבחינה חוקית, מותר לנסוע במהירות שאינה עולה על 6 קמ"ש באמצעות סוללה בלבד ו-25 קמ"ש לנעזרים בפדלים.

דברים נוספים שאתם חייבים לדעת לגבי אופניים חשמליים:

  • גיל הרכיבה המינימלי הוא 16 וחובה על הרוכבים לחבוש קסדה.
  • הספק מנוע מירבי 250 וואט.
  • אסורה רכיבה על המדרכה.
  • חובה להתקין אביזרי בטיחות – פנסים (קדמי ואחורי), מחזירי אור, צופר/פעמון.

 

קניית אופניים חשמליים בזול

אופניים חשמליים עולים 2,000-8,000 ₪ בממוצע, תלוי בחברה, הדגם והאביזרים. בנוסף לאלה, ישנם מקומות זולים יותר לעומת אחרים, כך שאת אותו הדגם תמצאו במקומות שונים בטווח מחירים רחב ולכן מומלץ לבצע סקר שוק, אך דבר אחד בטוח – בשונה מרשתות ענק שיגזרו אליכם קופון שמן, פניה לחנויות קטנות יותר, כמו למשל שיקו אופניים חשמליים תאפשר לכם ליהנות ממחיר הגון לצד שירות אדיב ואם זה נשמע לכם טוב מדי, הקליקו https://shikko.co.il ובידקו.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת לפני רכישת אופניים חשמליים

לפני שאתם רוכשים אופניים יש כמה דברים שחשוב להתייחס אליהם, על מנת להתאים את סוג האופניים שאתם קונים לצרכים שלכם. למשל – המחיר. מדובר בהוצאה רצינית ולכן חשוב לעשות סקר שוק ולהגדיר תקציב מקסימלי ממנו לא תחרגו. בנוסף, התייחסו ל:

  • גודל (ומשקל) האופניים – יש לכך השפעה על צריכת סוללה ובנוסף, יתכן ותצטרכו לשאת אותם במדרגות. בהקשר זה, בידקו כמה נוח לקפל אותם, אם בכלל.
  • סוג הסוללה – מומלץ לבחור סוללת ליתיום איכותית עם מחזורי טעינה רבים ככל האפשר.
  • מיקום המנוע – אם השקט חשוב לכם, ביחרו במנוע המורכב על הארכובה, אחרת – מומלץ לבחור מנוע היושב על הגלגלים, שידוע בזכות יכולת התמודדות טובה יותר על עליות.

לסיכומו של דבר, אופניים חשמליים הם הוצאה גדולה אבל הם לא חייבים להיות יקרים כפי שנדמה לכם. העיקר, תשמרו על עצמכם והגיעו מוכנים. רכיבה נעימה!

שיקו אופניים חשמליים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא