חיפוש

לקנות בית בפורטוגל – השקעה משתלמת

משקיעי נדל"ן רבים מישראל שוקלים היכן להשקיע את כספם.

האם להשקיע בנדל"ן בישראל, כאשר המחירים ממשיכים לזנק, או שמא לשים את יהבם (או מיטב כספם) בנדל"ן בחו"ל? מדינה אשר מספקת לנו אפשרות להשקעה משתלמת באירופה, היא פורטוגל.

לקנות בית בפורטוגל – השקעה משתלמת.

 

אז, למה פורטוגל?

פורטוגל קוטפת כותרות רבות בשנים האחרונות, בין השאר, בזכות קבלת צאצאי מגורשי ספרד, המקבלים את ההזדמנות להנפקת דרכון פורטוגלי, אותו ניתן להוציא בעזרת חברת קמפוס פאס, אך מעל הכל, בזכות הזדמנויות הנדל"ן הרבות.

רכישת בית בפורטוגל מעניקה לכם את האפשרות לרכוש בית, במחיר נוח ונגיש, ולקבל תשואה גבוה ויציבה.

 

תחילה, קצת על פורטוגל

פורטוגל הינה חלק מהאיחוד האירופי, בה ניתן ליהנות מאקלים נוח וחם, איכות חיים גבוהה, וכן מקרבה לחוף הים. בפורטוגל, שני ענפים בולטים הם התיירות וההשכלה, שכן אלו מושכים מדי שנה, תיירים וסטודנטים, התורמים לכלכלת המדינה. למבקרים הרבים, כפי שניתן להניח, השפעה ברורה על תחום הנדל"ן.

ואם בנדל"ן עסקינן, נציין כי התפתחות המדינה, התיירות הענפה, וכן המדיניות הליברלית בענף הנדל"ן, מובילה רבים לרכוש בית בפורטוגל, ולגלות כי מדובר בהשקעה משתלמת.

 

היתרונות שבלקנות בית בפורטוגל

העוסקים בתחום כבר הבינו כי לעיתים כדאי להשקיע, ביעד הנמצא מתחת למיצוי פוטנציאל הפיתוח. רבים בוחרים להשקיע ביעד שאינו נמצא בשיאו, אך שלפי הצפי, אמור לזנק ולהתפתח באופן משמעותי.

למעשה, מדובר ברכישת בית במחירים נמוכים ונגישים, וליהנות מתשואה גבוה בהמשך הדרך. קצב הפיתוח של פורטוגל מהיר, אך הדבר אינו נראה במחירי השוק. במילים אחרות, המדינה מתפתחת בקצב מסחרר, אולם מנגד, מחיר הנכס נותר בעינו.

 

ליסבון ופורטו – לב התיירות

כאשר אנו בוחנים באילו ערים כדאי להשקיע בפורטוגל, מהר מאוד אנו מגלים כי מולנו עומדות שתי ערים בולטות, הן ליסבון ופורטו.

ליסבון הינה עיר הבירה. שמה מוכר לרבים בישראל, זאת בשל העובדה כי בליסבון התקיימה תחרות האירוויזיון, לאחר שמדינת ישראל זכתה בה. ניתן לרכוש בית להשקעה במרכז ליסבון, במחירים הנעים בין 250 ל – 350 אלף יורו. מדובר על תשואה פוטנציאלית של כ – 6 עד 8 אחוזים, שאף יכולה להגיע לכדי 10 אחוזים.

פורטו היא עיר נמל, הסוללת את דרכה להיות העיר האופטימלית להשקעה. מדובר בעלויות נמוכות יותר מאשר עלויות הנכסים בליסבון, כאשר מחירי הבתים נעים בין 150 ל – 250 אלף יורו.

 

בשורה תחתונה – הרווח כולו שלכם

מדינה מתפתחת בקצב מסחרר, תיירות ענפה, מחיר הבתים שנותר בעיניו, תשואה רווחית, וכן העלייה הצפויה בשוק הנדל"ן, אם נסכם את הנתונים שהוצגו, ודאי הבנתם כי רכישת בית בפורטוגל, היא ללא ספק, השקעה משתלמת.

 

בניין מגורים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נדלן
3 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

  בכל רכישה או מכירה של נכס, צריך להיעזר בעורך דין מקרקעין שילווה אתכם בתהליך. בכל הקשור לרישום זכויות, ירושה, פתרון סכסוכים על נכסים שונים,

קרא עוד »