חיפוש

למה כדאי לרכוש מקרר אינטגרלי?

עיצוב המטבח הוא חלק משמעותי ומרכזי מעיצוב הבית. בשנים האחרונות, אנו משקיעים יותר ויותר בעיצוב המטבח ומוכנים לבזבז זמן וכסף רב על מנת לעצב את המטבח שלנו בצורה מודרנית, יפה ואופנתית.

עם התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, הפתחו גם מכשירי החשמל במטבח.

כיום ניתן למצוא מכשירי חשמל רבים בעלי עיצוב אטרקטיבי ומרשים שיוסיפו למראה המטבח. אחד מהמכשירים הללו הוא המקרר האינטגרלי.

הצורך לקנות מקרר אינטגרלי בדרך כלל מגיע כאשר קונים מטבח חדש או כאשר מחדשים מטבח קיים.

 

מהו מקרר אינטגרלי?

מקרר אינטגרלי הינו מקרר המותאם לאופי ולעיצוב של המטבח. מקרר זה מתמזג לחלוטין עם הריהוט והארונות במטבח כך שבמבט הראשון קשה להבחין שזהו מקרר. לעיתים ניתן להדביק למקרר גימור זהה לזה של הארונות וכך להעניק למקרר מראה זהה למראה הארונות במטבח.

 

מדוע מומלץ לרכוש מקרר אינטגרלי?

למקרר האינטגרלי יתרונות רבים. ראשית, המקרר מתאים לכל מטבח. כיום ניתן למצוא מקררים אינטגרליים בגדלים, צבעים וסוגים שונים. כך, ניתן להתאים את המקרר בדיוק למבנה של המטבח, לסוג העיצוב בבית ולטעם האישי של הלקוח. בנוסף, המקרר האינטגרלי משתלב עם הצבעים והעיצוב השולט במטבח, וכך יוצר במטבח מראה אחיד, מעוצב ומודרני. מראה זה יהפוך כל מטבח פשוט למטבח מרשים ויפה.

יתרון נוסף של המקרר האינטגרלי הוא חיסכון במרחב ויצירת קווים נקיים וישרים. המקרר האינטגרלי אינו בולט ומשתלב בתוך שקע במטבח. הקווים הנקיים יוצרים מראה נעים וטוב יותר לעין.

 

כיצד תבחרו מקרר אינטגרלי?

ראשית, בדומה לכל קנייה יקרה, עליכם לקבוע את התקציב המתאים לקניית המקרר האינטגרלי. בשל יתרונותיו הרבים, מחיר המקרר האינטגרלי גבוה ממחיר המקרר הרגיל בצורה משמעותית. לאחר מכן, עליכם לבחור מקרר שמתאים לגודל המטבח ולצרכים שלכם. כאשר אתם בוחרים את גודל ונפח המקרר, התחשבו בצרכים המשפחתיים שלכם ובגדלי המטבח והארונות.

בנוסף, עליכם להתחשב גם בפן העיצובי. כאשר אתם בוחרים מקרר אינטגרלי, עליכם להחליט האם אתם מעוניינים לרכוש מקרר ומקפיא בנפרד, מקרר עם מספר דלתות, מקרר מהודר ועוד. התאימו את עיצוב המקרר לעיצוב בארונות במטבח וכך תיצרו מראה חלק, נקי ומרשים.

כאשר בוחרים מקררים בכלל ומקרר אינטגרלי בפרט יש לשים לב לכמה דגשים חשובים לרבות: יצרן המקרר, האחריות, היעילות האנרגטית של המוצר, הפונקציות והטכנולוגיות של המקרר ועוד. דגשים אלו משמעותיים וחשובים, ולכן יש לבדוק אותם בהקפדה טרם קניית המקרר האינטגרלי.

 

כמה עולה מקרר אינטגרלי?

נכון להיום, המקרר האינטגרלי עולה יותר ממקרר רגיל. מחירי המקררים משתנים על פי גודל המקרר, מספר הדלתות, היצרן של המקרר ועוד. לדוגמא טווח המחירים של מקרר אינטגרלי ברוחב 90 ס"מ נע בין 50- 100 אלף שקל.

לסיכום, אנו ממליצים לכם לקנות מקרר אינטגרלי, להנות ממטבח מעוצב ומרשים ולחסוך במרחב.

 

מטבח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
תרגיל
הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »