חיפוש

מתי כדאי לשלם לחברת אחזקת מבנים?

בבתים משותפים רבים, וכן במבנים גדולים, עולה הצורך בשכירת שירותיה של חברת אחזקת מבנים.

חברה זו, דואגת לתחזוקת המבנה באופן שוטף, ומסירה מכם את כל העבודה.

אז מתי כדאי לשלם לחברת אחזקת מבנים? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

מגורים ומחייה בבית משותף, לא פעם, אינם פשוטים כפי שהם נשמעים. יש צורך לדאוג לתחזוקת הבניין באופן תמידי, ניקיון, החלפת נורות, תשלומי ועד שוטפים ועוד לא מעט משימות. תחזוקה שוטפת זו, משפרת את איכות חייהם של הדיירים בבניין.

כאשר מדובר בבניין בעל מספר דירות לא מבוטל, וכן כאשר הדיירים אינם רואים עין בעין, עולה הצורך לשכור את שירותיה של חברת ניהול ואחזקת מבנים.

אחת מן החברות המובילות בתחום אליה תוכלו לפנות היא 'אחזקות' – אחזקת מבנים.

 

יכולת אחזקה – מתי כדאי לשלם לחברת אחזקת מבנים?

כאשר אנו מתלבטים האם לשכור את שירותיה של חברת אחזקת מבנים, עלינו לבחון מספר פרמטרים, אשר אלו יסייעו לנו להגיע להחלטה.

תחילה, עלינו לבחון האם אנו יכולים לתחזק את המבנה בכוחות עצמנו? הדבר רלוונטי בעיקר כאשר מדובר בגורדי שחקים בעלי חלונות חיצוניים, המצריכים תחזוקה מרבית, וכן כאשר מדובר  בניינים בעלי מספר דירות רב.

שנית, עלינו לבחון האם יש בעל דירה אשר מוכן ונכון לקחת תחתיו את אחריות התחזוקה. פעמים רבות, בעלי הדירות אינם מעוניינים בכאבי ראש וסיבוכים. כמו כן, לעיתים בעלי הדירות מבוגרים מאוד, ואינם בעלי יכולת לדאוג למבנה.

 

יתרונות החברה

כאשר שוכרים את שירותיה של חברת ניהול ואחזקת מבנים, דיירי הבניין, יכולים ליהנות מראש שקט. חברת האחזקה, נהפכת לוועד הבית של הבניין, ומקבלת על עצמה את כלל האחריות.

  • איכות חיים – החברה, דואגת לספק את ככל השירותים הדרושים, שומרת על תחזוקה הבניין, יופיו ומראהו.
  • שקט נפשי – לא פעם, ישנם סכסוכים ואי הסכמות בין דיירי הבניין. חברת אחזקה, דואגת לכלל הבעיות, ומהווה צינור מקשר בין דיירי הבניין.
  • גבייה – גביית תשלומי וועד הבית, חשמל וניקיון הבניין, מהווים לא פעם, מוקד לכאבי ראש רבים. המרדף אחר כל דייר, והתמודדות עם ניהול כספי הדיירים, אינם מן החלקים הקלים המוטלים על וועד הבית. חברת אחזקה, לוקחת מוועד הבית גם את אחריות זו וכאב ראש מיותר זה.
  • מקצועיות – בשל העובדה, כי חברת אחזקת מבנים היא חברה אשר מכירה את התחום על בוריו, החברה יודעת אילו אנשי מקצוע לשכור לכל צורך ובעיה, ואף יכולה להשיג את השירותים והספקים, במחירים משתלמים.
  • ערך הנכסים – כאשר ישנה חברת אחזקה, אשר מטפלת בבניין, כלל חללי הבניין יהיו תמיד מטופחים, מתוחזקים ונקיים. כל אלו, מעניקים לבניין מראה משודרג, וגורמים לעלייה ישירה בערכן של הדירות בבניין.

 

מכסחת דשא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »