חיפוש

מאמן כושר לאיש העסקים – 4 טיפים לבחירת מאמן כושר בתור איש עסקים

אם החלטתם לשנות את שגרת החיים שלכם וקמתם בבוקר ואמרתם לעצמכם ״היום אני מתחיל להתאמן ולהיכנס לכושר! כנראה שאתם זקוקים למאמן כושר מנוסה שיסייע לכם במשימה הזו. מאמן כושר אישי יכול לעזור לכל מיני שכבות אוכלוסייה, בין אם מדובר על מתאמנים בגילאים שונים, מגדרים שונים וגם תחומי עבודה שלא מאפשרים יותר מידי זמן לאימונים כמו אנשי עסקים. אז איך בוחרים את המאמן כושר הבא שלכם?

 

מגדר הוא כן משנה

ראשית קודם, מומלץ לבחור את מגדר המאמן ולשאול את עצמכם האם אתם מעדיפים מאמן או מאמנת, זה אחד הדברים הראשונים שיסייעו לכם להתקדם בבחירה שלכם. מבחינת מקצועיות, כנראה שאין שום חשיבות אם מדובר במאמן או מאמנת, אך יש אנשים שיותר נוח להם עם בני מינם או דווקא המין ההפוך, זה דבר שעלול להשפיע רבות על ההרגשה הנוחה של המתאמן.

 

חפיפה בלוחות הזמנים

חשוב מאוד לדעת האם הזמנים שלכם חופפים לזמנים של המאמן. אם אתם אנשי עסקים שמאוד ממהרים מפגישה לפגישה ולא נותר לכם המון זמן ביממה להתאמן, עליכם לחפש מאמן שיוכל לאמן אתכם בשעות שאתם יכולים להתאמן בהם.

מאמני כושר מתגייסים בדרך כלל לטובת המתאמנים שלהם והם רוצים שהם יצליחו מאוד, אך לא תמיד יש להם זמן ופנאי לשעות האימון המאוד ספציפיות של המתאמנים שלהם, בעיקר כאשר מדובר על לוז צפוף כמו של אנשי עסקים. לכן, חשוב מאוד למצוא מאמן שיהיה פנוי לאמן אתכם בשעות ובזמנים שאתם יכולים להקדיש לאימון.

 

כימיה זה לא פחות חשוב

כמו בכל דבר שעושים, כימיה היא לא פחות חשובה. המאמן האישי שלכם הולך להיות אדם קרוב מאוד בתקופות האימון. למעשה הוא זה שיהיה עבורכם ברגעים הכי קשים שכשכבר רציתם לוותר, בהצלחות הגדולות שלכם וגם ברגעים האלה שכבר ויתרתם.

המאמן אישי שלכם הוא זה שיהיה שם בשבילכם על מנת להרים אתכם ולעודד אתכם כשצריך. מלבד מאמן כושר טוב, צריך לבחור באדם שיהיה לכם נוח בנוכחות שלו ואתם מדברים אתו באותה שפה ויש ביניכם אינטראקציה טובה, נעימה ומכילה.

 

מטרות ויעדים

אם אתם רוצים לשפר את הביצועים הספורטיביים שלכם, רוצים לרדת במשקל, או רוצים לשפר את סיבולת הריאה שלכם, עליכם לזכור שמדובר בפרויקט ארוך טווח ואתם צריכים למצוא מאמן שתגדירו יחד אתו את היעדים ואת המטרות החדשות שלכם. חשוב לעשות תיאום ציפיות ולבנות יחד מטרות ויעדים ראליים שתוכלו לעמוד בהם וכך לכבוש כל פסגה שתרצו בדרך למטרות שלכם.

 

לסיכום

בחירת מאמן כושר צריכה להתבסס על הנוחות שלכם כלפי המגדר שלו, התאמה ללוח הזמנים שלכם ורמת הזמינות שלו, כימיה טובה ומאמן שיציב יחד איתכם את המטרות ואת היעדים שלכם. זכרו שמאמן טוב, קשוב ומקצועי יוכל להביא אתכם לתוצאות הרצויות ולעמוד לצידכם בפרויקט החדש שהצבתם לעצמכם. בהצלחה!

מאמן כושר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ניתוח לייזר
בדיקת התאמה לניתוח לייזר

ניתוח לייזר יכול לחסוך את הצורך במשקפיים, לשפר את איכות החיים ואף להקל על התנהלות בעבודה ובחיי היום יום. התנאי היחיד הוא לעבור בדיקת התאמה

קרא עוד »