חיפוש

מגוון רחב של נרות בחנות אחת

אין כמו נרות כדי להפוך אווירה לרומנטית ומפנקת. ניתן למצוא מגוון גדול של נרות ריחניים, הבעיה היא שלא כל אחד יודע היכן ניתן לרכוש נרות ריחניים, צבעוניים ומעוררי השראה. בדיוק בשביל זה כדאי שתכירו את candle-club, חנות הנרות המובילה בזכות מגוון הנרות שהיא מספקת.

למה צריך נרות מיוחדים?

היום כולם כבר יודעים כי לא משתמשים בנרות אך ורק להדלקת נרות שבת וחנוכה… נרות משמשים כאלמנט עיצובי לכל דבר. בעלי קליניקה מטופחת דואגים למקם במדפי חלל הקליניקה נרות ריחניים ומפנקים, נרות מעוצבים משמשים גם כאלמנט עיצובי לעיצוב חלל החדר, אך גם לשדרוג האווירה, עיצוב השולחן והוספת טאצ' ייחודי. את כל הנרות הללו תוכלו למצוא כאשר תבקרו אצל חנות נרות מובילה.

נרות בחנות אחת

סוגי נרות מובילים

נרות ריחניים

תוכלו לבחור נרות ריחניים בעיצובים מסוגים שונים. קיימות משפחות ריח מהן כדאי שתבחרו את ריח הנרות שלכם (בהתאם לריח אליו אתם מתחברים):

  • FRESH NOTES
  • FLORAL NOTES
  • ORIENTALS NOTES
  • WOODY NOTES

 

נרות צבעוניים

תוכלו לבחור נרות צבעוניים בהתאם לגוונים המועדפים עליכם. בעולם ההום סטיילינג נעשה שימוש נרחב בנרות כפריט המשמש לשילוב צבע בחלל חדר. תוכלו לשלב נרות צבעוניים במדפים בחדר האמבטיה ובכך לשלוט על מגוון הצבעים השולטים בחדר ולמנוע בלגן בעין.

גווני צבעי הנרות ניתנים לבחירה. תוכלו לבחור נרות בצבע: ירוק, כתום, סגול, כחול, חום, צהוב, זהב, כסף, לבן, שקוף, אדום, שמנת, ורוד ועוד.

 

נרות מעוצבים

נרות יכולים להיות יצוקים במגוון סגנונות. אתם תוכלו לבחור את עיצוב הנר. תוכלו לבחור נר יצוק בצורה מסוגננת לבין נר המעוצב בעבודת יד בעיצוב אחר מעורר השראה.

 

נרות ציטרונלה נגד יתושים

נרות ציטרונלה הם נרות המבריחים יתושים ומעופפים שונים. ניתן לרכוש נרות ציטרונלה מעוצבים בכלי חרס ומעוצבים יפה כל כך שתוכלו לשלב אותם במארז מתנה לאדם שיקר לליבכם.

 

נרות לאירועים

כל אירוע יוקרתי מתהדר בעריכת שולחן מיוחד. שדרוג עריכת שולחן נעשית באמצעות שילוב של קנדלברה שעליה דולקים נרות מאירים. ניתן לשלב נרות בצבעים שונים ובכך להתאים אותם לנראות השולחן. נרות צפים גם הם מתאימים לעריכת שולחן יוקרתי ותמיד כדאי להחזיק בבית חבילה של נרות צפים לכל אירוח בלתי צפוי…

 

נרות למתנות

מארזי מתנה רבים משלבים נרות ריחניים או נרות בהקדשה מיוחדת המתאימים למקבל המתנה. תוכלו למצוא נר שעליו כיתוב מיוחד. משפט מעורר השראה או אפילו ציור אהוב.

 

לסיכום

אם תלכו לחנות נרות מובילה, תוכלו למצוא מגוון רחב של נרות למגוון מטרות. נר יכול לשמש כאלמנט עיצובי לעיצוב חלל חדר, עיצוב ועריכת שולחן ואפילו לשילוב במארז מתנה יוקרתי ומפנק, כפי שסיכמנו כאן. אם אתם מחפשים נר מקורי ומעניין, חנות נרות היא המקום המתאים למצוא את מבוקשכם.

נרות בחנות אחת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא