חיפוש

מגזין קידום אתרים VS מגזין דיגיטלי – מה ההבדלים?

החלטתם לייצר תוכן לצריכה דיגיטלית אבל הלכתם לאיבוד באשר למשמעויות וההבדלים? במאמר זה נסביר מהו מגזין לקידום אתרים ומהו מגזין דיגיטלי, נסקור את ההבדלים המהותיים בין השניים ונסכם באופן בו ניתן להיעזר באחד לטובת השני.

 

מהו מגזין דיגיטלי

בדומה לספרים דיגיטליים, מגזינים דיגיטליים הם אותם מגזינים שעשויים מנייר שאתם רגילים לראות בדוכנים, אך מגזינים דיגיטליים עברו המרה, או דיגיטליזציה, כך שהם זמינים לכם בכל מקום ובצורה אקולוגית יותר מהפורמט של מגזינים רגילים, שכן אין צורך בנייר. כך תוכלו לקרוא כתבות המעניינות אתכם בכל מקום כל עוד יש בידכם טלפון, מחשב או טאבלט. מגזין דיגיטלי לרוב עוסק בנושא מרכזי מסוים ותת תחומים בו.

 

מהו מגזין קידום אתרים

מגזין קידום אתרים הוא בעצם מגזין דיגיטלי המשתף בו תכנים רבים, או כתבות העוסקות בקידום אתרים. כלומר, במידה ויש לכם אתר שברצונכם להגביר את החשיפה של הציבור הרחב אליו, תוכלו להיכנס למגזין קידום אתרים ולרכוש כלים וטיפים שיעזרו לכם בהפצת האתר שלכם בצורה טובה יותר משהופץ עד היום.

 

מה שונה במגזין קידום אתרים מכל מגזין דיגיטלי אחר?

הכותבים

אמנם מגזין קידום אתרים הוא בעצם ז'אנר של מגזין דיגיטלי, לרוב ז'אנר זה יכתב על ידי איש מקצוע מומחה בשיווק שדן בטכניקות שיווק באינטרנט. במגזין דיגיטלי אחר, ככל הנראה התוכן השיווקי לא יהיה מפי איש שיווק אלא מומחים בתחומים אחרים, לדוגמה מגזין דיגיטלי בנושא בישול יכתב על ידי שפים, בלוגרי אוכל, מבקרי מזון או אנשים שישכרו את שירותיהם של אלה.

 

מגזין דיגיטלי שמשווק את עצמו

יתכן, ואף סביר, כי התוכן שיופיע במגזין דיגיטלי על אוכל יעבור עריכה שיווקית, מה שלא יעשה במגזין קידום אתרים, מאחר והשני מציע מידע שיווקי בפני עצמו ונכתב על ידי אנשי שיווק כמקור ראשון, או, מה שנקרא, מדריכי "עשה זאת בעצמך" על קידום אתרים, וכיוצא בזה, על שיווק ועל צורותיו השונות באינטרנט.

 

מבנה

נוסף על הכותבים השונים, כמו גם התוכן, בדרך כלל מגזין דיגיטלי, בשונה ממגזין קידום אתרים, יהיה בפורמט ויזואלי שעדיין דומה במידה רבה לנייר המודפס. פורמט הקובץ הרווח במגזינים דיגיטליים הוא pdf על מנת שהקורא יוכל לצרוך תוכן מרובה בקבצים נוחים לקריאה. לעומת זאת, במגזין קידום אתרים התוכן נועד להיות אינפורמטיבי ולא בידורי, לכן יהיה קצר יותר משמעותית וככל הנראה לא בפורמט קובץ pdf.

 

לסיכום

לאחר שהסברנו מהו מגזין דיגיטלי ומהו מגזין קידום אתרים, כמו גם פירטנו על ההבדלים בתוכן, במבנה ובכותבים של שני סוגי המגזינים, אם ברשתוכם אתר, או מגזין דיגיטלי, שאתם מעוניינים להעלות את חשיפתו לציבור, מהרו לבחון את מגזין המפקח או כל מגזין קידום אתרים אחר, שיתן לכם כמה שיותר כלים מעשיים ופשוטים לשיפור החשיפה לאתר שלכם.

מסך

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »