חיפוש

איך לייצר מדבקה לרכב שתמשוך לקוחות?

מי מאיתנו לא ראה רכב ממותג? כנראה שאף אחד.

בעלי עסק עצמאיים, חברות המספקות רכבי חברה ועוד רבים ישתמשו במדבקות רכב כדי לפרסם את שם המפעל, חברה או להגדיר את מהות הרכב.

רכב ממותג הופך להיות שטח פרסום בכל מקום אשר יחנה.

אז מה הדרך הנכונה לעשות זאת? מה הופך את המדבקה לרכב לכלי פרסומי בעל נוכחות? איך עושים את זה? תשובות מיד.

 

חומר גלם

בתי דפוס רבים יכולים לייחס חשיבות מעטה לאיכות חומרי ההדבקה של המדבקה. כאשר אתם ניגשים לבית דפוס, ודאו שהמקום משתמש בחומרים איכותיים ובעלי ציפוי חיצוני כדי לעכב את שחיקת המדבקה. בכל זאת, המדבקה תישחק לאורך זמן בגלל שטיפת הרכב, שמש, גשם ושאר נזקי מזג אוויר.

 

מיקום בולט

כשאנחנו נמצאים בנסיעה, לרוב לא נשים לב אם הרכב שחלף לידנו היה עם מדבקה ממותגת. אנחנו מפנים את מירב תשומת הלב שלנו לרכבים אחרים בזמן שהם קרובים אלינו יותר בזמן הנסיעה במהירויות נמוכות, בעצירה מוחלטת או כהולכי רגל – כשהם עומדים ברמזור או חונים. לכן, חשוב שהמדבקה תהיה ממוקמת על הרכב באזור שתמיד ייקלט בזווית העין כשמסתכלים על רכבים. אחת מהדלתות הקדמיות או מדבקה לא אטומה של השימשה האחורית בדרך כלל לא יוכלו לצאת מטווח הראייה שלנו, גם כנהגים וגם כהולכי רגל.

 

הפן האומנותי

כשאנחנו בוחרים למתג את הרכב שלנו, חשוב מאוד לשים לב לצורת החיתוך והצבעים הנלווים. לפי מחקרים שונים, הצבעים שנתפסים לנו בזות העין ראשונים, הם צבעים בהירים בדרך כלל. בין אם לוגו העסק שלכם מעוצב בגוונים כהים יותר, ניתן להבליט מעל לפני הרכב באמצעות יצירת ניגודי צבעים – בין גוון הרכב, גוון הלוגו וצבע הרקע של המדבקה. נסביר: צבע הרכב הוא הבסיס. עליו תמוקם המדבקה עם לוגו העסק או הטקסט, ורצוי שיהיו בצבע הפוך מצבע הרכב כדי ליצור ניגודיות וצבע\צבעי הרקע של המדבקה צריכים להבליט ולמקד את תשומת הלב של עוברי האורח ללוגו.

 

מעבר למדבקה

מדבקות לרכב בהחלט יכולות ליצור משיכה גדולה יותר לבית העסק. עכשיו שהרכב שלכם הפך למעין שטח פרסום ללא עלות נוספת, חשוב לחושב היכן למקם אותו בזמן שאתם לא בנסיעה. מיקום הרכב בחנייה באזור מרכזי. בנוסף לכך, בכדי להראות שהעסק פועל והרכב לא סתם ממותג, התאימו את נוכחות הכביש הממוצעת של הרכב שלכם בהתאם להיקפי הנסיעות שלכם. במידה ואתם עובדים במקומות שונים בעיר, הקפידו להחנות קרוב למקומות העבודה, וגם כשיש פחות עמוס בעבודה, הקפידו על אותה נוכחות כביש. יצירת הרושם שתמיד יד עבודה ייתפס בעיניי העוברים ושבים שהרכב שייך לעסק מתפקד ועסוק. אומנות השיווק העצמי משתנה ומתחדשת עם כל יום שעובר. הישארו מעודכנים, מעוצבים ובעלי נוכחות. בהצלחה.

 

חלון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא