חיפוש

3 סיבות לשים מדבקות בולטות לרכבים

מדבקות בולטות על הרכב אינן מיועדות כדי לייפות רכבים פרטיים אלא משמשות רכבים של חברות ועסקים שונים.

מדוע מדביקים אותן על רכבים? קבלו 3 סיבות לכך.

 

1 – מדבקות לצורך שיווקי

מדבקות בולטות לרכבים של עסקים שונים מיועדות לשיווק העסק או המוצר אותו העסק מוכר. מדובר על מדבקות הלוגו של העסק שממתגות אותו. כאשר הרכב נוסע ברחבי הארץ הנהגים האחרים ועוברי האורח יראו את המדבקות הבולטות וידעו שהן ממתגות מוצר מסוים או עסק עם מוניטין. אחר כך כשהם יראו את המוצר בסופר או בחנות ואת הכיתוב במקומות אחרים, הלוגו יהיה מוכר להם והם ירכשו את מה שהעסק מוכר. לרכבי חברה המחזיקים במדבקות שטוחות, המדבקות הבולטות יסייעו ללוגו השטוח לבלוט בתלת מימד ולמשוך תשומת לב גדולה יותר.

 

2 – פרסומת גלויה לעסק

מדבקה בולטת לרכב מפרסמת את המותג כך שכולם יכירו אותו. כאשר הלוגו מזוהה עם העסק קל יותר לפרסם אותו ואף חוסכים את הכסף של הפרסומת באמצעי התקשורת השונים. למדבקה יש חזות עם אפקט מרשים, מושך עין ויוקרתי שלא ניתן לקבל כשמפרסמים את המותג בטלוויזיה, ברדיו או באינטרנט. מעבר לכך, המדבקה עמידה בכל מזג אוויר ונשארת תמיד על גבי הרכב.

 

3 – בגלל המחיר

מחירי מדבקות בולטות לרכב הם מחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס. תמחור המדבקות נעשה בהתאם לגודל ההזמנה, לכמות, לסגנון ולסוג המדבקות. ניתן להזמין גם מדבקות שאינן בולטות יותר זולות, אך המדבקות הבולטות הן אלו שימתגו את הרכבים ויסייעו לעסק לשווק ולפרסם את עצמו ביעילות ובצורה מיטבית. ביחד עם זאת, יש לעצב את המדבקות אצל ספק אמין, מקצועי ומנוסה שיבצע עבודה איכותית ומדויקת. לפיכך, אין לוותר על האיכות לצד מחיר משתלם.

 

כיצד נראות מדבקות בולטות?

מדבקות בולטות או בשמן השני מדבקות דום, בולטות בשל החיתוך המיוחד שלהן. הן עשויות מפלסטיק שיש לו אפקט קריסטלי הדומה לזכוכית מגדלת שבזכותו הלוגו של המותג נראה בתלת ממד עם נפח. המדבקות מגיעות בגדלים שונים בהתאם לצורה של הלוגו. כדי לייצר אותן יש להעביר את הלוגו בקובץ עם איכות טובה על מנת שהוא ייראה בצורה אופטימלית וכל אות תבלוט באופן אסתטי. הקובץ אותו שולחים עובר להדפסה בגרפיקה המיועדת לייצור ואחר כך כל שנותר הוא לשלוח את המדבקות אליכם. את הצבע של הכיתוב מומלץ לבחור בניגוד לצבע של הרכב. כלומר, צבע בהיר על רכב כהה וצבע כהה על רכב בהיר. הדפסת גרסאות שונות של כיתוב הלוגו יסייעו לכם להחליט על הצבעים המתאימים לרכבים שלכם. לסיכום, בעלי חברות ועסקים שמחזיקים רכבים יכולים להפיק כמות של מדבקות ולהדביק על רכבי החברה כאקט פרסומי ושיווקי שימתג את העסק שלהם ולקבל פרסום 24/7 בחינם שייכנס לתודעה הציבורית.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא