חיפוש

מדריך מקוצר לטיפוח עור הפנים

שגרת הטיפוח של נשים רבות היא בסיסית. ניתן לראות נשים שהקפידו על שגרת טיפוח מושקעת ועורן נראה טוב יותר. טיפוח מושקע של עור הפנים מפחית את נזקי הגיל ומזג האוויר ושומר על עורנו לאורך שנים. במאמר הבא נספק לכן מדריך מקוצר לשגרת טיפוח מושקעת לעור הפנים.

 

שלב ראשון – ניקוי בוקר וערב

את ניקוי הפנים בבוקר מומלץ לעשות עם סבון פנים מתאים על מנת שלא נפגע בו. בניקוי הערב אנו מורידות שאריות איפור, תאים מתים שהצטברו ולכלוך. לכן, בניקוי הערב מומלץ להשתמש במי פנים וחלב פנים אשר מסייעים לתהליך ההתחדשות בלילה. את כל מוצרי הטיפוח במאמר ניתן להשיג באתרי פארם שונים כמו https://glam42.co.il.

 

שלב שני- סרום

סרום העיניים והפנים משמשים בסיס לספיגת קרם הלחות שלנו ולהזנה אינטנסיבית אשר דוחה תהליכי הזדקנות והופעת קמטים ומסייע בהבהרה של כתמים כתוצאה מהשמש או מהגיל. גם בסרומים קיימים סוגים שונים המתאימים לסוגי עור שונים. את הסרום מורחים לפני קרם הלחות של הבוקר ושל הערב ויש לטפטף 2-3 טיפות של סרום לאזור העיניים ו2-3 טיפות של סרום לאזור הפנים.

 

שלב שלישי- קרם יום

בקרם פנים חשובה מאוד ההפרדה בין קרם יום לקרם לילה מאחר ותפקיד הקרם הוא שונה. מטרתו של קרם הלחות ביום היא להגן על עורנו מפני נזקי השמש, קמטים, כתמים ופצעים בעור. הקרם מעניק לעורנו לחות שמסייעת לו בשיקום והתחדשות. את קרם הלחות חשוב שנמרח יום יום, בוקר וערב ושימוש קבוע בקרם לחות יעניק לנו עור בריא, נעים וחלק.

 

שלב רביעי- קרם לילה

זמן השינה שלנו הוא זמן מצוין להתחדשות הנפש והגוף. לכן, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח מתאימה גם לשעות הלילה על מנת שהזמן הזה יהיה אפקטיבי עבור עור הפנים שלנו. קרם הלחות של הלילה כבד ועשיר יותר בלחות וכך מאפשר זמן ספיגה ארוך יותר. לאחר ניקוי הפנים בעזרת מי פנים וחלב פנים יש להשתמש בסרום, בעדיפות לסרום לילה ולאחר מכן למרוח את קרם הלחות של הלילה.

 

שלב חמישי- תכשירי השלמה

תכשירי ההשלמה הם פילינג ומסכות. מסכת הפנים מרוכזת יותר בחומרים הקיימים בה ולכן היא מעניקה בוסט של לחות וזוהר לעורנו. ישנן מסכות שונות המתאימות למטרות שונות כמו זוהר, תיקון העור והשלמת חוסרים בעקבות מזגי אוויר כמו חום וקור. מוצר ההשלמה השני הוא הפילינג- מטרתו היא לנקות בעזרת הגרגרים ניקוי אינטנסיבי ועמוק יותר, אך מאחר והוא עלול לייבש מומלץ להשתמש בו בין 2-3 פעמים בשבוע.

קחי לך את רגעי הטיפוח בבוקר ובערב כזמן עבור עצמך ועבור שימור הפנים והגוף שלך. הזמן הזה חשוב ומשמעותי לטווח הרחוק. מעבר לשימור יופייך, שגרת הטיפוח תשמור על בריאות העור שלך בצורה הטובה ביותר. 

טיפול בעור הפנים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גבר
2 טיפולי אסתטיקה לגברים

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים שמותאמים לגברים. מצב זה הוביל להתעניינות רבה בקרב גברים ובנות הזוג שלהם, אך המידע בנושא

קרא עוד »
טיפול הרמת גבות
האם טיפול הרמת גבות זה יקר

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות לטיפולי יופי שמאפשרים לגברים ונשים כאחד להיראות הרבה יותר טוב. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבחון

קרא עוד »